Lisek.App żegna Barborę. Czy uda mu się zgarnąć po niej klientów?


28.02.2024
Julia Walczak
0
ostatnia aktualizacja: 28.02.2024

Spis treści

  1. BYEBORA: Lisek przygarnie klientów
  2. Real-time marketing w wydaniu Liska

27 lutego polską branżą e-grocery wstrząsnęła wiadomość o zawieszeniu działalności jednego z dużych graczy, Barbora Polska. Temat podchwycił Lisek.App, prawdziwy mistrz real-time marketingu. Oferuje specjalny kod zniżkowy na pożegnanie konkurenta.  

Litewska spółka Barbora zakończyła swoją działalność w Polsce (przeczytaj więcej na ten temat). Wycofanie się z rynku argumentowała zbyt niskim popytem i spadkiem zapotrzebowania na dostawy zakupów spożywczych po ustaniu pandemii. Lisek uciera firmie nosa.

BYEBORA: Lisek przygarnie klientów

„Nie płacz po Barborze, Lisek Ci pomoże” – napisała firma na udostępnionej na LinkedIn grafice. Start up z wielką chęcią i z otwartymi ramionami przyjmie wszystkich nowych klientów, którzy do tej pory robili zakupy w Barbora Polska. Lisek oferuje kod zniżkowy -20 zł na pierwsze zamówienie o wartości powyżej 60 zł. Żeby otrzymać rabat trzeba w odpowiednim miejscu w aplikacji wpisać kod promocyjny: BYEBORA.

Lubisz zniżki? Sprawdź jakie kody rabatowe do Liska możesz wykorzystać

źródło: Lisek.App, LinkedIn

Lisek żegna konkurentów: To już tradycja!

Uroczyste pożegnanie Barbory nie było pierwszym tego rodzaju prztyczkiem w nos konkurencji. Podobną reakcję wywołało u Liska wycofanie się Żabki Jush z pięciu polskich miast. Lider q-commerce zaproponował wtedy klientom kod rabatowy „PAPA JUSH„. Można było uzyskać 20 zł zniżki na każde zamówienie powyżej 50 zł. Jak widać nasz Lisek to niesamowicie inteligentne, ale też troszkę szydercze stworzenie.

Dlaczego Jush! ograniczyła swoją działalność. Dowiedz się o co chodzi

Real-time marketing w wydaniu Liska

Szybkie reakcje na ważne wydarzenia stały się już znakiem rozpoznawczym Liska. Team marketingowy start upu jest w stanie obrócić na swoją korzyść. Do tej pory firma dała się poznać np. poprzez współorganizację kinowego oglądania obrad sejmu czy prowadzenia liskowej intensywnej kampanii przedwyborczej.

Firma wyróżnia się nie tylko szybkim czasem dostarczenia zamówienia (nawet 10 minut), ale także właśnie odważnymi działaniami marketingowymi. Czy to właśnie dzięki temu jak wszyscy wokół upadają Lisek stoi twardo łapami na ziemi?

Julia Walczak
Studentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Pasjonatka kuchni wegetariańskiej i ekologii. Dla TopSpozywcze.pl goni za najświeższymi newsami z branży. Uwielbia pisać o zdrowym żywieniu, nowych technologiach i zrównoważonym rozwoju.

Komentarze użytkowników

(0)