
Wolt podbija nowe rynki: Luksemburg i Albania
- Kategoria
- aktualności
Spis treści
Platforma Wolt rozszerza swoją działalność na kolejne europejskie rynki. Będzie dowozić zakupy również w Luksemburgu i w Albanii. Czy planuje dalszą ekspansję?
Wolt to firma z branży food delivery, która pozwala swoim klientom na zamawianie jedzenia z lokalnych restauracji i sklepów spożywczych. Działa już w 27 krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
Jak działają Wolt Credits i w jaki sposób je wykorzystać?
Wolt w Luksemburgu i Albanii
Wolt kontynuuje międzynarodową ekspansję. Tym razem ogłosił, że startuje ze swoją usługą w dwóch europejskich krajach Luksemburgu i Albanii. Początkowo firma będzie działała tylko w stolicach, ale planuje szybkie poszerzanie swojego zasięgu.
„Jesteśmy zachwyceni możliwością wejścia na dwa nowe rynki w Europie. Widzimy w nich ogromny potencjał i wierzymy, że możemy naprawdę zmienić sytuację naszych lokalnych partnerów i klientów. Zostaliśmy powitani z otwartymi ramionami i już pracujemy ramię w ramię z miejscowymi restauratorami i partnerami handlowymi.” – mówi Olli Rissanen, dyrektor ds. ekspansji w Wolt.
3.5 miliona nowych konsumentów
Wolt powstał w 2014 roku w Helsinkach i od tamtego czasu kontynuował ekspansję na wiele różnych rynków. W 2022 roku firmę przejęła amerykańska spółka Door Dash. Od tamtego czasu Wolt rozszerzył działalność na Austrię i Islandię, a teraz również na Luksemburg i Albanię. Dwa nowe rynki dadzą aplikacji dostęp do 3,5 miliona nowych konsumentów – szacuje Wolt.
Sprawdź rabaty do aplikacji Wolt i zamawiaj taniej
O Wolt
Wolt to firma technologiczna z siedzibą w Helsinkach. Jej celem jest dostarczanie jedzenia z lokalnych restauracji i sklepów spożywczych. Prowadzi również własny sklep Wolt Market, który działa na zasadzie „darkstore” (produkty są dostarczane z magazynów zlokalizowanych w miastach i niedaleko osiedli).
Wolt został założony w 2014 roku i połączył siły z DoorDash w 2022 roku. DoorDash działa obecnie w 31 krajach, z czego w 27 operuje pod marką Wolt.
- Tagi
- aplikacje
- ekspansja
- q-commerce

Dodaj komentarz