To koniec Wszystko.pl. Platforma e-commerce znika z rynku


16.02.2024
Julia Walczak
0
ostatnia aktualizacja: 16.02.2024

Spis treści

  1. Wszystko.pl zawieszone po 7 miesiącach działalności
  2. Informacje dla kupujących: Co ze złożonymi zamówieniami?

Comarch zdecydował o zawieszeniu projektu wszystko.pl. Od 15 lutego br. nie ma możliwości składania zamówień na platformie. Stworzona technologia będzie wykorzystana do rozwoju innych działań w ramach ERP Grupy Comarch.

Operator Wszystko.pl, koncern informatyczny Comarch, poinformował swoich klientów i sprzedawców o zawieszeniu działalności platformy marketplace. Firma zamierza skupić się na innych projektach.

Wszystko.pl zawieszone po 7 miesiącach działalności

Platforma marketplace Wszystko.pl wystartowała w czerwcu ubiegłego roku. Comarch rzucał wyzwanie Allegro i starał się przyciągnąć sprzedawców brakiem opłat i prowizji. Można już z pewnością powiedzieć, że Wszystko.pl nie zagroziło Allegro. Sklep ani razu nie znalazł się w pierwszej dziesiątce platform e-commerce z największą liczbą użytkowników.

W czwartek (15.02) Wszystko.pl poinformowało swoich klientów i sprzedawców o tym, że projekt nie będzie dłużej kontynuowany. Po zaledwie 7 miesiącach działalności platforma zostaje wycofana z rynku. Widocznie Wszystko.pl nie zdążyło w wystarczającym stopniu zapisać się w świadomości konsumentów.

Zobacz jak skorzystać z Paybacku na Allegro

Komunikat Wszystko.pl o zawieszeniu działalności

Od 15.02 nie ma możliwości składania zamówień na Wszystko.pl

„Od dnia 15.02.2024 nie ma możliwości składania zamówień. Zamówienia złożone do tego dnia zostaną zrealizowane. Wsparcie w przypadku ewentualnych problemów z realizacją zamówień złożonych za pośrednictwem platformy wszystko.pl pozostanie dostępne dla kupujących.” – napisała platforma na portalu LinkedIn.

Sprzedawcy będą mieli możliwość realizacji złożonych do tej pory zamówień z poziomu panelu sprzedawcy do 30 kwietnia. Później możliwość zalogowania się (zarówno ze strony kupujących jak sprzedających) zostanie zablokowana.

Jakie sklepy internetowe z żywnością są najlepsze? Sprawdź to!

Informacje dla kupujących: Co ze złożonymi zamówieniami?

Wszyscy klienci (również Ci, którzy złożyli ostatnio zamówienie za pośrednictwem platformy) stracą możliwość zalogowania się na swoje konto po 30 kwietnia tego roku. Od tego momentu użytkownicy nie będą mieli dostępu do informacji o złożonych zamówieniach. Nie będą też mieli możliwości zgłoszenia zwrotu towaru przez platformę Wszystko.pl.

Informacje na temat złożonych zamówień będzie można znaleźć w wiadomościach na skrzynce mailowej klienta. Zachowaj je, żeby nie stracić danych sprzedawcy. Jeżeli będziesz chciał zwrócić towar po 30 kwietnia możesz to zrobić kontaktując się bezpośrednio ze sprzedawcą.

Julia Walczak
Studentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Pasjonatka kuchni wegetariańskiej i ekologii. Dla TopSpozywcze.pl goni za najświeższymi newsami z branży. Uwielbia pisać o zdrowym żywieniu, nowych technologiach i zrównoważonym rozwoju.

Komentarze użytkowników

(0)