
Sztuczna inteligencja zaprojektowała lody. Zobaczycie je w Lidlu
- Kategoria
- aktualności
Spis treści
Polska firma Willisch stworzyła lody we współpracy ze sztuczną inteligencją. AI zaprojektowała wszystko – od samego smaku lodów, po wygląd Można je już kupić w sklepach Lidl Polska.
W kosmicznej kuchni Willish powstały lody Popcornium Karmelotron (o smaku popcornu z karmelem). Ich twórca jest jednak bardzo nietypowy – to chat GPT.
Sztuczna inteligencja twórcą lodów
Ostatnio na temat sztucznej inteligencji, a w szczególności chatu GPT, jest prawdziwy boom. Mówimy o tym wszędzie! Ale czy wiedzieliście, że to narzędzie współpracowało przy produkcji lodów polskiej marki?
Ale co właściwie zrobiła sztuczna inteligencja? Wymyśliła smak lodów. Następnie zaprojektowała 4 opakowania i treści promocyjne! Oczywiście wszystko pod nadzorem ekipy z firmy Willish.
Szukasz najlepszych internetowych sklepów spożywczych? Zobacz nasz ranking!
Jak sztuczna inteligencja zaprojektowała lody?
Zastanawiacie się co właściwie zrobiła AI i jak mogła wyglądać taka współpraca? Firma odpowiada:
– Wgraliśmy do popularnego narzędzia listę dotychczas zrobionych smaków i AI zaproponowało nowy – popcorn z karmelem. Następnie również za pomocą sztucznej inteligencji stworzyliśmy graficzne projekty opakowań i treści marketingowe – mówi Willish.
Lody od AI w Lidlu
Najnowsze lody Willish są dostępne w sklepach sieci Lidl od 7 sierpnia. Produkt dostępny jest w czterech różnych wariantach opakowań, które opracowała AI.
Lody znajdziecie w Lidlu tylko do wyczerpania zapasów, dlatego jeżeli chcecie spróbować tej nowości, to musicie się pośpieszyć!
Firma Willish – historia
Willish to rodzinna firma z Wągrąwca, która zajmuje się produkcją lodów już od 1982 roku. Pierwsze kroki stawiali na werandzie, gdzie sprzedawali w „okienku” lody z maszyny. Tam zaczęła się historia ręcznie robionych lodów.
Teraz można je znaleźć w największych sieciach handlowych, a firma oferuje ponad 200 różnych smaków. Lody możecie zamówić też przez internet. Wystarczy odwiedzić stronę Willish.
Współpraca Willish i Lidla
Lody firmy Willish weszły do stałej oferty Lidla w marcu bieżącego roku. Oprócz najnowszych lodów, stworzonych we współpracy ze sztuczną inteligencją, w sieci sklepów dostępne są jeszcze dwa smaki tej firmy: solony kokos z mango i batonik karmelowo-orzechowy.
Ten artykuł NIE został wygenerowany przez sztuczną inteligencję, ale pewnie mógłby. Co myślicie o takim rozwoju technologii? Spróbujecie lodów od AI?

Komentarze użytkowników
(1)Gienek
Ciekawe czy sztuczna inteligencja zastąpi kiedyś całkowicie człowieka w pracy. Lodów na pewno spróbuje.
Dodaj komentarz