Chcesz pachnieć jak grill? KFC sprzedaje perfumy BBQ


06.05.2024
Julia Walczak
0
ostatnia aktualizacja: 06.05.2024

Spis treści

  1. Zapach BBQ zamknięty w butelce

Szukasz oryginalnego zapachu na ciepłe wieczory? KFC wypuściło limitowane perfumy: No 11 Eau de BBQ. Produkt został wprowadzony na rynek na cześć nowego Ultimate BBQ Burgera, który pojawił się w menu fast foodu w Wielkiej Brytanii.

„Każdy z nas to kiedyś widział – ten niepowtarzalny aromat BBQ unoszący się w powietrzu, kuszący nasze zmysły i pozostawiający pragnienie smaku wędzonej dobroci. A co by było, gdybyś mógł uchwycić ten zniewalający zapach w butelce? Już się nie zastanawiaj, ponieważ KFC z dumą ogłasza wprowadzenie na rynek wody No 11 Eau de BBQ, perfum z limitowanej edycji z nutami dymnego drewna i węgla drzewnego, które ucieleśniają esencję klasycznego BBQ”– napisała popularna sieć fast foodów.

Zapach BBQ zamknięty w butelce

Perfumy KFC to prawdziwa gratka dla wszystkich fanów grillowania. W butelce zamknięto zapach wędzonego drewna i węgla drzewnego, które idealnie oddają klimat skwierczącego mięsa. Perfumy bazują na nutach drzewnych i ziemistych. Inspiracją do stworzenia zapachu był wyjątkowy burger BBQ z kurczakiem, pikantnym sosem i chrupiącą cebulką.

Zamawiaj ze sklepów i restauracji z ekspresową dostawą!

Perfumy KFC znikają z wirtualnych półek

Wyjątkowe perfumy KFC są dostępne w sklepie kfcshop.co.uk za 11 funtów (około 55 zł) za buteleczkę o wielkości 100 ml. Od razu zaczęły sprzedawać się jak ciepłe bułeczki! Wszystkie produkty dostępne w przedsprzedaży zniknęły już ze sklepu. Zamówienia będą realizowane od poniedziałku (6 maja). Ale mamy też dobrą wiadomość dla tych, którzy jeszcze nie zdążyli położyć swoich rąk na tych perfumach. Kolejna seria będzie w sprzedaży już od 7 maja.

Fundacja KFC: Perfumy dla lepszej przyszłości

Co ciekawe cały dochód ze sprzedaży perfum BBQ zostanie przekazany Fundacji KFC, która wspiera lokalne organizacje charytatywne. Od 2006 roku przekazała już ponad 36 milionów dolarów na wspieranie studentów, pracowników restauracji i organizacji non-profit.

Julia Walczak
Redaktorka i copywriterka. Pasjonatka kuchni wegetariańskiej i ekologii. Dla TopSpozywcze.pl goni za najświeższymi newsami z branży. Uwielbia pisać o zdrowym żywieniu, nowych technologiach i zrównoważonym rozwoju.

Komentarze użytkowników

(0)