Frisco w nowym wydaniu. „Zakupy na Twoich zasadach”
- Kategoria
- aktualności
Spis treści
Wystartowała nowa kampania Frisco, największego internetowego sklepu spożywczego w Polsce. Odświeżona identyfikacja wizualna ma dodać marce więcej energii i radości oraz ją unowocześnić. Frisco pokazuje, że zakupy możesz robić jak chcesz i kiedy chcesz, a do tego jeszcze oszczędzać!
Kampania wizerunkowa Frisco ruszyła w październiku i potrwa przez kolejne miesiące. Firma podkreśla, że jest sklepem dla wszystkich, a oszczędzanie nie musi wiązać się z żadnymi kompromisami w kwestiach wygody czy jakości produktów.
Nowoczesny charakter marki
Frisco chce pokazać się z nowej, bardziej nowoczesnej strony. Odzwierciedla to nowa identyfikacja wizualna marki – wykorzystująca większą paletę dynamicznych kolorów. Marka stawia na różnorodność i dostosowanie do stylu życia każdego konsumenta. Przekaz może z sukcesem przemawiać do nieco młodszych odbiorców, nikogo jednocześnie nie wykluczając.
Jak działa nowa odsłona Frisco Friends? Jeszcze więcej korzyści!
„Kampanię wizerunkową poprzedziły szerokie badania konsumenckie oraz proces strategiczny, w którym wypracowaliśmy zarówno nowe pozycjonowanie marki, nową identyfikację wizualną oraz platformę komunikacji. Chcemy, żeby marka Frisco była spójna w każdym wymiarze i aby nowy wizerunek oddał prawdziwy charakter Frisco – usługi nowoczesnej, dynamicznie dostosowującej się do potrzeb klientów, bliskiej i dostępnej dla każdego, dbającej o najwyższą jakoś zarówno samej usługi jak i oferowanych produktów – mówi Marta Strzyżewska, dyrektorka marketingu i eCommerce Frisco.
Sprawdź ranking najlepszych sklepów internetowych
Frisco Van, mat. prasowe
„Zakupy na Twoich zasadach”
Główne hasło kampanii to „Zakupy na Twoich zasadach”. Jak podkreśla Frisco, dzięki innowacyjnej usłudze zakupów online możesz robić je gdzie chcesz i kiedy chcesz. To coś dla wszystkich, którzy cenią sobie wygodę i niezależność.
Nowe pozycjonowanie Frisco, którego esencją są „Zakupy na Twoich zasadach” opiera się na idei, że najlepsze zakupy to takie, które robimy jak chcemy i kiedy chcemy, wygodnie i z możliwością świadomego wyboru tych produktów, których naprawdę potrzebujemy, z dbałością o domowy budżet. Online’owy charakter marki pozwala nam personalizować usługę w takim stopniu, którego tradycyjne sklepy nie są w stanie zapewnić – mówi Marta Strzyżewska.
„Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej”
Kolejnym elementem rebrandingu jest platforma kreatywna „Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej”. Idea w ciepły sposób chwali różnorodność życia klientów Frisco, jednocześnie podkreślając ich cechy wspólne. Każdy żyje na swój sposób, ale każdy posiada też swoją przestrzeń, którą nazywa domem i w której może czuć się w pełni sobą.
Koncept ma przekazywać esencję nowego pozycjonowania marki w sposób niedystansujący, a zarazem wyróżniający się. Firma chce pokazywać, że każdy znajdzie w jej usługach coś dla siebie, niezależnie od dzielących nas różnic.
Skorzystaj z kodu rabatowego do Frisco i oszczędzaj jeszcze więcej
Kampania Firsco: Elementy nowego wizerunku
Kampania, która ma oswajać konsumentów z odświeżonym wizerunkiem marki już trwa! Obejmuje działania w outdoorze, digitalu (video, programmatic, display, social media, współpracę z influencerami) oraz spoty radiowe.
Frisco odświeżyło również swoje logo. Zniknął z niego dopisek „.pl”. Teraz na końcu nazwy postawiona jest jedynie kropka, która stanowi ważny element wyróżniający wielu nowych komunikatów.
Dodaj komentarz