Doradcy AI pomogą wybrać świąteczne prezenty. To pierwsze narzędzie tego typu
- Kategoria
- aktualności
Spis treści
Simon, światowy lider inwestycji w zakresie najwyższej klasy centrów handlowych, restauracji i wielofunkcyjnych kompleksów handlowo-usługowych, przedstawia zakupy świąteczne nowej generacji! Klienci będą mogli skorzystać z zespołu osobistych doradców wspieranych przez nowe narzędzie do wyszukiwania prezentów „HolidAI”, oparte na sztucznej inteligencji.
HolidAI: Nowa era zakupów świątecznych
Każdy z nas ma czasem problem ze znalezieniem odpowiedniego prezentu dla bliskich. Co kupić tacie, który mówi, że nic nie chce? Albo ciotce, z którą widzimy się dwa razy do roku? Odpowiedź na ten problem znalazła firma Simon. Nowe narzędzie oparte na sztucznej inteligencji będzie pomagać klientom w znajdowaniu idealnych prezentów.
Urządzenie miało swoją premierę w Black Friday, 24 listopada. Personalnych asystentów będzie można spotkać w Nowym Jorku i w Los Angeles. Będą doradzać klientom, wyszukiwać odpowiednie produkty i wskazywać ich lokalizację w galerii handlowej.
Zamawiaj przez internet i ciesz się dostawą nawet w 15 minut
Zespół pomocniczych elfów: Jak działa ta technologia?
W ramach projektu HolidAI, Simon zatrudnił zespół „pomocniczych elfów”, którzy z wykorzystaniem cyfrowych tabletów pomogą klientom w znalezieniu idealnych prezentów. Dzięki spersonalizowanym i generowanym przez sztuczną inteligencję pytaniom, narzędzie zidentyfikuje i zlokalizuje pożądane przedmioty w obrębie centrów handlowych.
Urządzenie używa technologii Chat GPT4 w celu łączenia odpowiedzi konsumenta z produktami z bazy danych, zawierającej propozycje prezentowe różnych lokali handlowych. „Gdy świąteczne zakupy nabiorą tempa, interakcje z naszymi żywiołowymi i kompetentnymi pomocnikami-elfami pozwolą klientom poczuć radość odnalezienia idealnego prezentu. Wszystko dzięki najnowszym osiągnięciom w dziedzinie sztucznej inteligencji” – mówi Lee Sterling, Chief Marketing Officer w firmie Simon.
Wykorzystanie AI w handlu
Wprowadzenie sztucznej inteligencji (AI) do handlu rewolucjonizuje sposób, w jaki przedsiębiorstwa zarządzają swoimi operacjami i obsługują klientów. Zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego są wykorzystywane na bardzo różne sposoby: do analizy danych zakupowych, wsparcia pracowników sklepu i tworzenia udogodnień dla konsumentów.
W jaki sposób Lisek.App wykorzystuje AI w marketingu?
Systemy automatyzacji, wspierane przez AI, przyspieszają procesy logistyczne, optymalizując zarządzanie zapasami i redukując koszty operacyjne. Ponadto, personalizowane doświadczenia zakupowe generowane przez sztuczną inteligencję nie tylko zwiększają lojalność klientów, ale także zwiększają skuteczność działań marketingowych. Dzięki zdolnościom prognozowania trendów rynkowych, AI staje się nieocenionym narzędziem wspierającym podejmowanie strategicznych decyzji handlowych, zapewniając firmom konkurencyjną przewagę w dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym.
- Tagi
- AI
- wiadomości ze świata
Komentarze użytkowników
(2)Irka
Prezenty wybrane przez sztuczna inteligencje to moim zdaniem prezenty bez „duszy”
Marzena
Masakra, sztuczna inteligencja będzie zaraz robiła za nas wszystko.
Dodaj komentarz