Żabka Jush promuje szparagi piosenką: Franek Warzywa i Młody Budda


17.04.2024
Julia Walczak
0
ostatnia aktualizacja: 17.04.2024

Spis treści

  1. Sezon na szparagi w Żabka Jush
  2. Franek Warzywa i Młody Budda reklamują Jush

Na rynku są już dostępne polskie szparagi. Mieszkańcy Krakowa i Warszawy mogą zamówić je online dzięki aplikacji Żabka Jush. Firma promuje wprowadzenie warzyw do oferty z użyciem 30-sekundowej piosenki, nagranej przez internetowy fenomen – duet Franek Warzywa i Młody Budda. 

Szparagi są uwielbiane przez Polaków. Niestety sezon na te warzywa jest bardzo krótki. Zwykle zaczyna się na początku maja i trwa mniej więcej do końca czerwca. Jush, polska aplikacja do zamawiania zakupów online, wprowadziła je do oferty już teraz. Dotrą do Was nawet w ciągu 15 minut od złożenia zamówienia.

Sezon na szparagi w Żabka Jush

Szparagi każdego roku cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem konsumentów i są jednym z ulubionych warzyw Polaków, szczególnie w sezonie wiosennym. I nic dziwnego. Te zielone warzywa są niskokaloryczne, bogate w witaminy i minerały. Mają też wiele właściwości prozdrowotnych. W dodatku w 100 g szparagów znajduje się zaledwie 20 kcal, a dzięki białku oraz błonnikowi są bardzo sycące.

Dlatego zdecydowanie warto korzystać z sezonu na te warzywa. Szczególnie, że dzięki Jush można mieć je u siebie nawet w ciągu 15 minut. Co najważniejsze, warzywa pochodzą prosto od polskiego rolnika – Pana Czarka Czapli, który uprawia je specjalnie dla Żabki Jush pod Lublinem. Szparagi są dowożone do magazynów dwa razy w tygodniu, dzięki czemu klienci mają gwarancję ich świeżości. Nic dziwnego, że szparagi to najlepiej sprzedający się sezonowy produkt w Żabce Jush.

Jakie aplikacje zakupowe działają w Polsce? Zobacz gdzie zamawiać

Franek Warzywa i Młody Budda reklamują Jush

Czy ktoś lepiej zareklamuje szparagi w ofercie niż osoba, która warzywa ma w swoim scenicznym pseudonimie? Chodzi o duet Franek Warzywa i Młody Budda, których piosenka Święto Ziemniaka była jednym z kandydatów do reprezentowania Polski na Eurowizji. Charakterystyczny styl śpiewania Franka jest oparty w dużej mierze na melodeklamacji na elektronicznych podkładach.

Franek Warzywa reklamuje Jush, mat.prasowe

Chcesz kupić świeże warzywa przez internet? Zobacz też ofertę sklepów eko

Kim są członkowie znanego internetowego duetu?

Duet, który nie ma jeszcze w dorobku żadnej długogrającej płyty, a tylko krótkie EP-ki, wzbudził zainteresowanie za… oceanem. W ubiegłym roku jeden z najbardziej rozpoznawalnych recenzentów muzycznych, Anthony Fantano, udostępnił singiel Polaków na platformie X, a potem umieścił jego Wykopki EP w zestawieniu najlepszych albumów maja 2023 r. Niedawno światło dzienne ujrzał kolejny minialbum artystów pod nazwą Komputer.

Pseudonim Franciszka Drażby (prawdziwe nazwisko wokalisty)  wziął się ze wcześniejszej działalności na TikToku, gdzie zaczynał od parodii, zamieniając influencerów w warzywa. Dziś Franek Warzywa wraz z Młodym Buddą kontynuują tematykę związaną z, nomen omen, warzywami. Potwierdzeniem jest promocja szparagów w Żabce Jush. Utrzymana w stylu artysty piosenka reklamuje polskie szparagi spod Lublina, które są dostępne w usłudze i to w cenie niższej o 10% od ceny regularnej.

Cały klip można zobaczyć pod tym adresem: https://www.tiktok.com/@franek_warzywa/video/7358479907808152864

Julia Walczak
Studentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Pasjonatka kuchni wegetariańskiej i ekologii. Dla TopSpozywcze.pl goni za najświeższymi newsami z branży. Uwielbia pisać o zdrowym żywieniu, nowych technologiach i zrównoważonym rozwoju.

Komentarze użytkowników

(0)