TopSpozywcze.pl przyłącza się do akcji charytatywnej „Pomagam Bez Promocji”


14.12.2023
Julia Walczak
1
ostatnia aktualizacja: 14.12.2023

Spis treści

  1. Gazetka Dobroczynne24.pl: Dobro w super cenie
  2. Marketplace z pomocą dobroczynną: Jak działa?

TopSpozywcze.pl przyłączyło się do akcji charytatywnej Fundacji Dobra Fabryka. Na stronie znajdziesz gazetkę sklepu Dobroczynne24.pl, w której zobaczysz m.in. wizytę u lekarza za 2 zł, „ciepłą pakę” dla osób w kryzysie bezdomności czy kozę w super cenie.

Gazetka Dobroczynne24.pl: Dobro w super cenie

63 proc. Polaków przynajmniej raz w tygodniu przegląda gazetki promocyjne – jak wynika z badania przeprowadzonego w 2023 roku w Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna na zlecenie firmy CTRL System. Do przeglądania gazetek przyznają się badani w każdym wieku, nie tylko osoby starsze. Co trzeci ankietowany promocji szuka online – w aplikacjach agregujących gazetki i oferty promocyjne.

Fundacja Dobra Fabryka postanowiła wykorzystać ten trend do czynienia dobra. Specjalnie na potrzeby kampanii Fundacja Dobra Fabryka stworzyła materiały promocyjne nawiązujące szatą graficzną, układem i treścią do typowej gazetki promocyjnej. Gazetka sklepu Dobroczynne24.pl ma zachęcać do wsparcia prowadzonych przez Fundację działań pomocowych.

Gazetka Dobroczynne24

Marketplace z pomocą dobroczynną: Jak działa?

Dobroczynne24 wykorzystuje format sklepu internetowego, żeby móc konkretnie wspierać potrzebujących. Internauta może wybrać sposób pomocy, wykupując konkretny pakiet, który karmi, leczy, edukuje lub daje pracę.

„Jesteśmy marketplacem z pomocą dobroczynną – kupując w Dobroczynne24 wybrane produkty, funduje się konkretną pomoc w jednym z 10 krajów, w których pomagamy potrzebującym. Nasz klient to tak naprawdę darczyńca, który finansuje dobro i spodziewa się dostawy zamówionych produktów, ale do potrzebujących. A ponieważ mocno korzystamy z narzędzi do sprzedaży internetowej, postanowiliśmy wykorzystać również tradycyjne metody promocji w e-handlu, czyli gazetki online – tłumaczy Mateusz Gasiński, prezes Fundacji Dobra Fabryka.

Dobro na sprzedaż: Jakie produkty znajdują się w sklepie?

W nietypowej gazetce znajduje się wiele produktów i usług, które mogą rzeczywiście pomóc potrzebującym, a może nawet uratować ich życie. Wśród
promowanych artykułów znajdują się m.in.:

  • posiłek terapeutyczny dla dzieci z chorobą głodową w Kongu (15 zł),
  • poród przez cesarskie cięcie w tym 4 wizyty prenatalne, zabieg w znieczuleniu, hospitalizacja i niezbędne leki (220 zł),
  • “ciepłą pakę” dla osób w kryzysie bezdomności (25 zł)
  • ciepły posiłek dla uchodźcy w Grecji (15 zł).
  • produkty potrzebne do szpitala w Kongu w dziale „życie pod choinkę”: kroplówkę do szpitala (10 zł), krew do transfuzji (50 zł), tlen dla pacjenta szpitala (10 zł)
  • oferta miesiąca: koza (300 zł) – dla ośrodka dożywiania w Kongu.

Opisane produkty pokazują zakres działalności Fundacji – Dobra Fabryka leczy, karmi, edukuje i daje pracę w 10 krajach na trzech kontynentach.

Gazetka Dobroczynne24.pl

„Pomagam bez promocji”

„Wierzymy, że pomoc nie wymaga dużych środków, ale wielu otwartych serc, bo jeśli każdy z nas dorzuci od siebie kilka złotych, uzyskamy efekt skali. Dlatego produkty w naszym sklepie kosztują zazwyczaj kilka do kilkunastu złotych. Od innych gazetek wyróżnia nas natomiast to, że w Dobroczynne24 nie wprowadzamy przecen ani zniżek. Nie jesteśmy w stanie dać dziecku z chorobą głodową 50 proc. mniej posiłku terapeutycznego czy 30 proc. mniej leków seniorowi w pogrążonym w kryzysie gospodarczym Libanie. Stąd nasze hasło “Pomagam bez promocji” – dodaje Mateusz Gasiński.

Gazetka Dobroczynne na TopSpozywcze.pl

TopSpozywcze.pl dołączyło do kampanii Fundacji Dobra Fabryka jako partner akcji „Pomagam Bez Promocji”. Na portalu znajdziecie gazetkę wyjątkowego sklepu Dobroczynne24.pl. Działania Fundacji prawdziwie chwyciły nas za serce, dlatego zachęcamy do przeglądania gazetki i czynienia dobra poprzez robienie zakupów w tym niesamowitym sklepie internetowym.

Julia Walczak
Studentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Pasjonatka kuchni wegetariańskiej i ekologii. Dla TopSpozywcze.pl goni za najświeższymi newsami z branży. Uwielbia pisać o zdrowym żywieniu, nowych technologiach i zrównoważonym rozwoju.

Komentarze użytkowników

(1)

Olena

Super akcja! Fajnie ze się dołączyliście