Nowa funkcja Bolt Food. Zamów z wyprzedzeniem
- Kategoria
- aktualności
Spis treści
Bolt Food uruchomił funkcję zamówień z wyprzedzeniem. Teraz możesz zaplanować zamówienie z restauracji albo zakupy spożywcze nawet 2 dni wcześniej.
Nie chcesz czekać na zamówienie cały dzień? A może planujesz kolację ze znajomymi, ale nie chce Ci się gotować? Właśnie w takich momentach może przydać się funkcja planowania zamówień z dostawą. Na czym dokładnie polega?
Jak działa planowanie zamówienia?
Możliwość planowania zamówienia ma ułatwić konsumentom korzystanie z aplikacji w sposób dostosowany do ich życia. Teraz w Bolt Food nie musisz już robić tego w czasie rzeczywistym. Możesz wybrać, kiedy Twoje jedzenie zostanie dostarczone – od 3 do 48 godzin od złożenia zamówienia.
Dzięki takiemu planowaniu możesz upewnić się, że będziesz w domu w momencie, w którym przyjedzie do Ciebie kurier. Czas jego dostarczenia będzie dostosowany idealnie do Twoich potrzeb.
Jak zamówić jedzenie z wyprzedzeniem w Bolt?
Zaplanowanie zamówienia z restauracji lub sklepu Bolt Food wymaga pokonania kilku prostych kroków.
- Otwórz aplikację Bolt Food
- Wybierz miejsce, z którego chcesz zamówić jedzenie lub zakupy
- Dodaj produkty do koszyka
- Wybierz opcję dostawy 'zaplanuj’
- Wybierz datę i godzinę dostarczenia zamówienia (do 48 godzin wprzód)
Opcja jest dostępna we wszystkich 6 miastach w Polsce, w których operuje Bolt Food. Jest dostępny dla mieszkańców Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Gdańska, Łodzi i Poznania.
Bolt Food: Co to?
Bolt to europejska superaplikacja. Jej misją jest sprawienie, że poruszanie się po mieście będzie łatwiejsze. Oferuje alternatywne środki transportu (jak samochody elektryczne, przejazdy z kierowcą czy samochody na wynajem) i zajmuje się dowozem jedzenia.
Bolt Food jest jednym z odłamów firmy Bolt. Przez aplikację można zamawiać posiłki z wielu różnych restauracji oraz ze sklepu Bolt Market.
Dodaj komentarz