Lisekstories. Nowy format w aplikacji Liska


16.09.2023
Julia Walczak
1
ostatnia aktualizacja: 16.09.2023

Spis treści

  1. Lisekstories w Lisek.App
  2. Narzędzie komunikacyjne i sprzedażowe
  3. Promocje, quizy, konkursy i… memy
  4. O Lisek.App

Kolejna nowość w Lisku! Wystartował format mikro opowieści graficznych znany z mediów społecznościowych. Instastories? Nie. To Lisekstories!

Lisekstories w Lisek.App

W aplikacji q-commerce pojawiły się charakterystyczne kółeczka, które kojarzymy przede wszystkim z aplikacji Instagram. Format 'relacji’ został zaadaptowany już przez wiele innych serwisów społecznościowych i nie tylko! Teraz zobaczycie je też w Lisek.App.

Narzędzie komunikacyjne i sprzedażowe

„Lisekstories naturalnie wpisują się w charakter komunikacji Liska i przede wszystkim filozofię, w której centrum jest klient. Komunikacyjnie i sprzedażowo to narzędzie ma wielki potencjał dla nas, naszych partnerów i klientów”mówi Justyna Sztengreber, dyrektorka marketingu Lisek.App.

Stories to też element oferty reklamowej Liska skierowanej do marek FMCG i innych partnerów. Firma zaprasza do współpracy!

Zobacz też:

Lisek dołączył do programu Karty Dużej Rodziny

Lisekstories w aplikacji Lisek.App

Promocje, quizy, konkursy i… memy

Co znajdziemy w relacjach Liska? Przede wszystkim aktualne promocje i informacje o produktach. Ten format jest bardzo przyjazny i pomocny dla użytkowników! Najważniejsze promocje znajdują się w jednym miejscu i łatwo je odnaleźć. Na podobny krok zdecydowała się już aplikacja Żappka. Naszym zdaniem wyszło to naprawdę dobrze!

Ale to nie wszystko! Lisek przygotował też coś dla rozrywki. Czekają na Ciebie konkursy, liskowe quizy, a nawet memy. Dla każdego coś ciekawego. Zajrzyj koniecznie, bo jest naprawdę śmiesznie!

Memy w aplikacji Lisek.App

Jaką aplikację q-commerce wybrać? Zobacz ranking!

Lisekstories: W planach treści wideo

Firma planuje dalej rozwijać format krótkich opowieści. Docelowo w relacjach mają pojawiać się dedykowane treści wideo: kulinarne, rozrywkowe, poradnikowe, tworzone przez zespół Liska oraz twórców zewnętrznych.

O Lisek.App

Lisek.App to lider polskiego q-commerce. Firma w 2022 roku dostarczyła do klientów milion zamówień notując najwyższe w historii przychody netto ze sprzedaży w wysokości 43 milionów złotych. Aplikacja Lisek do tej pory została pobrana ponad 900 000 razy na telefony z systemami Android i iOS. Z Liska można również korzystać przez stronę sklep.lisek.app Lisek dociera do ponad 3,5 pół miliona Polaków.

Julia Walczak
Studentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Pasjonatka kuchni wegetariańskiej i ekologii. Dla TopSpozywcze.pl goni za najświeższymi newsami z branży. Uwielbia pisać o zdrowym żywieniu, nowych technologiach i zrównoważonym rozwoju.

Komentarze użytkowników

(1)

Olek

Trochę przesada, niedługo wcale nie będziemy wychodzić z aplikacji i internetu