GG (Gadu-Gadu) uruchamia serwis ogłoszeniowy „kupuj, sprzedawaj”


03.02.2024
Julia Walczak
0
ostatnia aktualizacja: 03.02.2024

Spis treści

  1. „Kupuj, sprzedawaj” na GG
  2. Rozwój kultowej marki GG

Komunikator GG (dawniej Gadu-Gadu) uruchomił serwis z ogłoszeniami. Użytkownicy mogą teraz publikować i przeglądać oferty sprzedaży. Chcesz pozbyć się niepotrzebnych ubrań, sprzętów lub książek? Może znajdziesz kupca właśnie na GG.

GG to polski komunikator z długą tradycją. Od lutego kultowa marka wprowadziła nową funkcję „kupuj sprzedawaj”. Oprócz bezpiecznej komunikacji chce też oferować inne usługi, które są potrzebne na co dzień.

Jak działa Allegro Pay? Kup teraz i zapłać później

„Kupuj, sprzedawaj” na GG

1 lutego br. serwis GG poinformował o starcie nowej usługi. Użytkownicy komunikatora mogą teraz publikować i przeglądać ogłoszenia posegregowane na kilkanaście kategorii. Treść ogłoszeń jest dostępna dla wszystkich, dlatego link do nich może być publikowany w dowolnym miejscu w internecie.

Serwis „Ogłoszenia GG”

Platforma pracuje nad rozwojem serwisu „Ogłoszenia GG”. Docelowo przeglądanie i dodawanie treści ogłoszeń ma być lepiej zintegrowane z aplikacją, a szybka płatność będzie odbywać się pomiędzy numerami GG.

Aktualnie maksymalny czas emisji każdego ogłoszenia wynosi 60 dni, ale w każdej chwili można go przedłużyć. W opisie ogłoszeń można dodawać wideo i zdjęcia (maksymalnie 10). Sprzedający i kupujący mogą wygodnie i bezproblemowo komunikować się pomiędzy sobą dzięki numerom GG.

Szukasz wyjątkowych okazji? Zobacz gazetki popularnych sklepów

Ogłoszenia GG

Nieograniczona liczba ogłoszeń dla użytkowników premium

Chociaż treść ogłoszeń jest dostępna dla każdego, nie każdy może je publikować. Żeby to zrobić trzeba zalogować się do serwisu swoim numerem GG posiadającym aktywny status Użytkownika GG Premium. To płatna wersja komunikatora, którą opłaca się w ramach comiesięcznego abonamentu w wysokości 9,90 zł.

Użytkownik GG Premium może publikować nieograniczoną liczbę ogłoszeń. Otrzymuje też dodatkowe korzyści takie jak: brak reklam, dłuższe okresy przechowywania plików i zdjęć, brak limitów wiadomości do nieznajomych i dostęp do pomocnego chata AI AmiGGo.

Rozwój kultowej marki GG

Ogłoszenia są tylko jedną z nowych pomysłów GG. Serwis proponuje dużo więcej usług skupionych wokół komunikacji. Właściciel GG, firma Fintecom, testuje aktualnie m.in. wirtualny portfel GGwallet. Spółka wprowadza też wersję GGapp – komunikator dedykowany pracy zespołowej.

Obecnie 61,3 % użytkowników komunikatora GG to osoby poniżej 35. roku życia. Blisko 37% to młodzi internauci mający od 16 do 25 lat. Użytkownicy GG wysyłają ponad 150 mln wiadomości miesięcznie. Zdecydowana większość 62,9% ma GG pod ręką w swoim smartfonie.

Julia Walczak
Studentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Pasjonatka kuchni wegetariańskiej i ekologii. Dla TopSpozywcze.pl goni za najświeższymi newsami z branży. Uwielbia pisać o zdrowym żywieniu, nowych technologiach i zrównoważonym rozwoju.

Komentarze użytkowników

(0)