Carrefour dołącza do Wolt. Zrobicie zakupy w 14 miastach
- Kategoria
- aktualności
Spis treści
Aplikacja Wolt przyjęła w swoje szeregi kolejnego dużego gracza. Od teraz za pomocą platformy zrobicie zakupy w wybranych sklepach sieci Carrefour w 14 polskich miastach.
4 marca tego roku Carrefour ogłosił inaugurację współpracy z globalną platformą q-commerce. Początkowo usługa działała w ramach testów – tylko w dwóch warszawskich placówkach.
Carrefour i Wolt: Zakupy z hiper- i supermarketów
Pojawienie się Carrefour w aplikacji Wolt to kolejny krok w stronę rozwoju kanałów e-commerce tej sieci. Współpraca umożliwia konsumentom robienie zakupów w supermarketach i hipermarketach Carrefour z ekspresową dostawą. Kurier Wolt dotrze pod ich drzwi nawet w ciągu 35 minut. Zamówienia można składać od 10 do 19 (w przypadku supermarketów) i od 10 do 20.30 (w przypadku hipermarketów).
„Cieszymy się, że marka Carrefour, która jest jedną z czołowych sieci retailowych, reprezentująca różne formaty sklepów, zdecydowała się dołączyć do grona naszych partnerów. Dzięki tej współpracy możemy poszerzyć nasze portfolio i zwiększyć obecność Wolta w sektorze quick-delivery, czyli szybkich zakupów z dostawą tego samego dnia” – mówi Wojciech Chmielewski, Retail Business Manager Wolt Polska.
Oszczędź na zamówieniach z kodem rabatowym do Wolt
Gdzie można zamówić z Carrefour na Wolt?
Zamówienia ze sklepów Carrefour można składać w 14 polskich miastach na przestrzeni 13 różnych województw. W tym w: Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Rzeszowie, Lublinie, Warszawie, Łodzi, Bydgoszczy, Toruniu, Olsztynie i Białymstoku.
Carrefor na Wolt, mat.prasowe
Akcja promocyjna Carrefour i Wolt
Firmy przewidziały specjalną zniżkę, która ma zachęcić klientów do skorzystania z nowej usługi. Aż do 30 maja po wpisaniu kodu CARREFOUR30 każdy użytkownik dostanie 3 x 10 zł zniżki na pierwsze zamówienia ze sklepu Carrefour z dostawą do domu.
Jakie są najlepsze supermarkety internetowe? Sprawdź ranking
Carrefour na rynku q-commerce
Jednym z elementów strategii firmy Carrefour jest coraz większa digitalizacja doświadczeń zakupowych, co jest odpowiedzią na przenoszenie się klientów w strefę zakupów online. Współpraca z Wolt jest w tym kontekście możliwością zwiększenia zasięgu sprzedaży internetowej sieci i dalszej popularyzacji zakupów przez internet w Polsce.
„Współpraca ta łączy nasze najlepsze strony: szerokość asortymentu Carrefour, który jest wyjątkowy na rynku q-commerce i szybka dostawa Wolt. Czas to najcenniejsza waluta, dlatego cieszymy się, że możemy pomóc naszym klientom zaoszczędzić go na robieniu codziennych zakupów, które od teraz można będzie zamówić bezpośrednio z poziomu naszej aplikacji” – zwraca uwagę Krzysztof Dłużniewski, Head of Marketing Wolt Polska.
Dodaj komentarz