Żabka Jush! urosła trzykrotnie. Podsumowuje rekordowy rok


20.03.2024
Julia Walczak
0
ostatnia aktualizacja: 20.03.2024

Spis treści

  1. Historyczny moment dla Żabki Jush
  2. Ambitne plany Żabki Jush

Polska aplikacja q-commerce, Żabka Jush, odnotowała wzrosty w kluczowych obszarach. W ciągu ostatniego roku firma urosła aż trzykrotnie, a z jej usług skorzystała rekordowa liczba klientów.

W 2023 roku Żabka Jush zdecydowała o wycofaniu się z części miast, w których oferowała swoje usługi (przeczytaj więcej na ten temat). Mimo to osiągnęła spory sukces. Wzrosła liczba klientów, zamówień i wartość koszyka zakupowego.

Historyczny moment dla Żabki Jush

Miniony rok ma na stałe zapisać się w historii Żabki Jush ze względu na spory sukces aplikacji w wielu różnych obszarach. Firma odnotowała znaczący (a nawet rekordowy!) wzrost liczby klientów.

Jakie są najlepsze aplikacje q-commerce? Zobacz ranking

Klienci Jush kupują coraz więcej

Wartość koszyka zakupowego w aplikacji systematycznie rośnie. W 2023 roku była o 20% większa niż w roku poprzednim! Jak twierdzi Żabka Jush, klienci coraz bardziej przekonują się do usługi i zamawiają już nie tylko napoje i przekąski. Coraz częściej wybierają także większe zakupy na śniadanie lub obiad.

„Zanotowany w tym roku wzrost liczby klientów, zamówień, a także wartość koszyka zakupowego, pokazują, że Polacy coraz chętniej korzystają z naszej usługi. Ciężka praca całego zespołu, przynosi efekty. Nie spoczywamy jednak na laurach i stawiamy sobie ambitne cele na nadchodzące dwanaście miesięcy” –mówi Zuzanna Dębowska, Chief Commercial Officer w Lite e-Commerce, startupie odpowiedzialnym za Żabkę Jush oraz supermarket online delio.

Co najchętniej kupowali Polacy?

Okazuje się, że klienci Jush szczególnie lubują się w owocach i warzywach. Jeszcze w 2022 roku były szóstą kategorią w udziale sprzedaży, a rok później udało im się wskoczyć na podium. Hitami sprzedażowymi Jush są w szczególności banany, borówki, jabłka i cytryny, a także pomidory, ogórki, papryki czy ziemniaki.

Absolutnym hitem okazały się też ciepłe przekąski (takie jak hot dogi i panini), które zostały wprowadzone do asortymentu w połowie 2023 roku. Wśród najlepiej sprzedawanych produktów w Żabce Jush jest także wypiekane na miejscu świeże pieczywo, które znajduje się w co piątym zamówieniu.

Skorzystaj z rabatów do aplikacji zakupowych i oszczędzaj!

Ambitne plany Żabki Jush

Żabka Jush nie zamierza zwalniać tempa! W 2024 roku chce pracować równie ciężko i rozwijać się zgodnie z oczekiwaniami klientów. „W nadchodzących miesiącach szykujemy rozwiązania, którymi mamy nadzieję pozytywnie zaskoczyć ich wszystkich” – dodaje Dębowska.

Aktualnie aplikacja dostępna jest tylko w Warszawie i Krakowie. Czy będzie ponownie próbować swoich sił w większej ekspansji?

Julia Walczak
Studentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Pasjonatka kuchni wegetariańskiej i ekologii. Dla TopSpozywcze.pl goni za najświeższymi newsami z branży. Uwielbia pisać o zdrowym żywieniu, nowych technologiach i zrównoważonym rozwoju.

Komentarze użytkowników

(0)