Stuart dowozi zakupy z warszawskiego E.Leclerc!
- Kategoria
- aktualności
- informacja prasowa
Spis treści
Stuart, innowacyjna platforma szybkich dostaw miejskich, nawiązała współpracę z jedną ze spółek sieci E.Leclerc na warszawskim Ursynowie. Teraz klienci mogą zamawiać zakupy z dostawą pod same drzwi!
E.Leclerc to marka o ugruntowanej pozycji na polskim rynku, działająca od 1995 roku. Klienci E.Leclerc byli zainteresowani korzystaniem z opcji zakupów z dostawą do domu od dłuższego czasu. Uruchomienie niezależnego kanału z pomocą Stuart, który rewolucjonizuje rynek szybkich, ekologicznych dostaw w Europie, jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku.
Współpraca E.Leclerc i Stuart
Strategiczna kooperacja wpisuje się w lokalną ekspansję Stuart, ze szczególnym uwzględnieniem segmentu e-grocery, na którym firma planuje się koncentrować. Pierwsze dni wspólnych działań przyniosły imponujące rezultaty, w tym znaczny wzrost liczby zamówień oraz rosnące zainteresowanie nową ofertą wśród klientów E.Leclerc. Sieć jest jedną z pierwszych firm w naszym kraju, które rozwijają własny kanał dostaw pod drzwi klienta.
Zakupy przez internet? Sprawdź ranking najlepszych sklepów!
Zakupy przez internet z dostawą do 2 godzin
Współpraca sklepu na Ursynowie z firmą logistyczną, pozwala na szybkie i wygodne zakupy przez internet. Organizacje chcą zaoferować możliwość realizacji zamówień do dwóch godzin. Bardzo ciekawy i innowacyjny jest też pomysł na subskrypcje, które umożliwiają regularne zakupy z dostawą co 1, 2, 3 lub 4 tygodnie.
Klienci E.Leclerc Ursynów zyskali możliwość skorzystania z szybkiej dostawy, która obejmuje cały asortyment dostępny na nowej platformie sklepu www.leclerc.warszawa.pl. W ofercie znajdują się świeże warzywa i owoce, produkty spożywcze, artykuły gospodarstwa domowego, kosmetyki oraz produkty dla dzieci. Dzięki nowoczesnemu systemowi logistycznemu zakupy mogą dotrzeć do klientów w obrębie ok. 5 km od sklepu nawet w 2 godziny.
Obopólne korzyści
Platforma Stuart zapewnia E.Leclerc na warszawskim Ursynowie dostęp do niezależnych, geolokalizowanych kurierów korzystających z dostosowanych do miejskich warunków środków transportu, w tym rowerów i e-jednośladów. Outsourcing tego procesu i podjęcie długofalowej współpracy z partnerem logistycznym, sprawia, że firma może rozwijać bezpośredni kanał dostaw bez potrzeby angażowania własnych dostawców, czy obarczonej prowizją obecności na marketplace’ach.
– Współpraca z marką E.Leclerc to kamień milowy w rozszerzaniu naszej obecności w segmencie e-grocery, który od kilku lat stale się rozwija. Klienci coraz częściej przekonują się do takiej formy zakupów i nic w tym zaskakującego. E-grocery z szybką dostawą jest nie tylko wygodne, ale pozwala też oszczędzić czas, który w obliczu korków i problemów z parkowaniem w miastach jest dziś na wagę złota – mówi Agnieszka Majewska, General Manager Stuart.
Jak działa aplikacja od E.Leclerc?
Dalszy rozwój platformy Stuart
Stuart podtrzymuje zainteresowanie polskim rynkiem oraz chęć koncentracji na segmencie spożywczym i detalicznym, rozwijając równolegle współpracę m.in. z branżą gastronomiczną. Platforma świadczy już usługi dostaw do klientów firm takich jak AmRest, Sphinx, Lokalny Rolnik, Organic24, Bobby Burger i wiele innych. Wszelkie działania i strategiczne partnerstwa mają w efekcie przybliżyć Stuart do obranego celu jakim jest dorównanie pod względem skali działalności krajom takim, jak Francja czy Wielka Brytania.
Na podstawie informacji prasowej
Dodaj komentarz