Nowa wersja aplikacji Biedronki. Co się zmienia?


25.01.2024
Julia Walczak
0
ostatnia aktualizacja: 26.01.2024

Spis treści

  1. Aplikacja Biedronki w nowym wydaniu
  2. Biedronka: Problemy z aplikacją

Biedronka wprowadza nową, ulepszoną wersję aplikacji mobilnej. Sieć obiecuje, że dzięki niej zakupy staną się jeszcze wygodniejsze. Użytkownicy mają jednak pewne wątpliwości. Starsza wersja aplikacji będzie działać tylko do poniedziałku 29 stycznia.

Nowa wersja aplikacji Moja Biedronka ma być wzbogacona o dodatkowe, przydatne funkcje jak lista zakupów. Ma też działać o wiele szybciej. Od około tygodnia użytkownicy narzekają jednak na problemy z aplikacją, które wystąpiły po aktualizacji.

Karta Moja Biedronka: Jakie korzyści daje?

Nowa aplikacja Biedronka, mat. prasowe

Aplikacja Biedronki w nowym wydaniu

Dotychczasowa wersja aplikacji Biedronki doczekała się już 10,5 miliona użytkowników. Ulubionymi funkcjami klientów były do tej pory: Shakeomat (dowiedz się więcej), oferty tylko dla Ciebie, skaner cen, czy historia transakcji.

W nowej wersji nie zabraknie oczywiście dotychczasowych ulubieńców klientów. Aplikacja ma zachować pełną funkcjonalność starego wydania. Oprócz tego znajdziemy w niej dodatkowo: listę zakupów, możliwość zmiany ekranu na ciemny i ulepszoną zakładkę „Historia Transakcji”.

Zobacz jak działa aplikacja Moja Biedronka. Wyjaśniamy wszystkie funkcje!

Lista zakupów w aplikacji

W najnowszej wersji aplikacji znajdziemy możliwość sporządzenia listy zakupów. Serwis ma sugerować popularne produkty, skracając czas wizyt w supermarkecie. To świetna opcja dla zabieganych! Taką listę z łatwością zrobisz wszędzie, gdzie tylko masz ze sobą telefon.

„Dzięki funkcji Lista zakupów zniknie konieczność zapisywania niezbędnych produktów na kartce, czy też korzystania z innych narzędzi. Teraz klienci mogą sporządzić listę bezpośrednio w aplikacji Biedronka.” – mówi Ewa Piechota, menedżerka ds. produktu z sekcji aplikacji w sieci Biedronka

Czy w Biedronce można płacić blikiem? Zobacz jak to działa

Biedronka: Problemy z aplikacją

Nowa wersja aplikacji Biedronka miała być lepiej dostosowana do potrzeb użytkowników. Wielu z nich jest jednak niezadowolonych. Negatywne komentarze pod adresem aplikacji zaczęły się pojawiać już 18 stycznia, a ostatnie spłynęły 23 stycznia.

Klienci sieci narzekają, że aplikacja po aktualizacji cały czas się zawiesza. Mieli też duże problemy z logowaniem i ciągle wyskakującymi błędami. Na komentarze Biedronka odpowiadała, że „pracuje nad problemem”. Zespołowi chyba udało się zażegnać kryzys, bo dzisiaj nie mieliśmy żadnych problemów z logowaniem do aplikacji. Zdawała się działać poprawnie i całkiem sprawnie.

Julia Walczak
Studentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Pasjonatka kuchni wegetariańskiej i ekologii. Dla TopSpozywcze.pl goni za najświeższymi newsami z branży. Uwielbia pisać o zdrowym żywieniu, nowych technologiach i zrównoważonym rozwoju.

Komentarze użytkowników

(0)