Nowa aplikacja Netto pozwoli klientom na oszczędności


02.04.2019
Anna Piotrowska
0
ostatnia aktualizacja: 26.03.2023

Spis treści

  1. „Nie marnujemy żywności” dzięki aplikacji Netto
  2. Znaczne obniżenie cen poprzez aplikację Netto
  3. Czy aplikacja netto to pierwszy krok do sprzedaży online w Netto?

Netto wprowadza na rynek całkowicie nową aplikację. Umożliwi one przeglądanie oferty artykułów spożywczych z krótkim terminem ważności, które dostępne są w supermarketach w okolicy w specjalnej, niższej cenie. Celem aplikacji jest zmniejszenie skali marnowania żywności w dyskontach. Akcja ta pozwala także na dodatkowe oszczędności zarówno ze strony sklepów jak i klientów.

„Nie marnujemy żywności” dzięki aplikacji Netto

Aplikacja, z której klienci mogą korzystać nosi nazwę „Nie marnujemy żywności”. To bardzo poważana akcja wśród społeczeństwa, ponieważ dzięki temu produkty spożywcze nie będą wyrzucane, a trafią do osób, które je skonsumują. Oczywiście tyczy się to tych artykułów, których termin ważności zbliża się do końca. Produkty te będzie można kupić po dużo niższej cenie. Sklep spożywczy chce zadbać o wszystkich swoich klientów dbając równocześnie o środowisko i racjonalną konsumpcję żywności. Do tej pory takie artykuły trafiały zazwyczaj na śmietnik, ponieważ właściciele supermarketów nie mieli co z nimi zrobić.

Znaczne obniżenie cen poprzez aplikację Netto

Dobrą wiadomością dla konsumentów jest to, że zakupy spożywcze przy pomocy tej aplikacji będzie można zrobić po dużo niższej cenie. Każdy sprawdzi, w którym supermarkecie dostępne są produkty po niższych cenach. Aplikacja jest możliwa do pobrania w Google Play, ale też dla klientów App Store.

Zakupy spożywcze przez internet cieszą się coraz większym zaufaniem ze strony społeczeństwa. Dzięki nim wygodnie można zaopatrzyć swoją lodówkę w jedzenie bez wychodzenia z domu. Nowa aplikacja pozwoli na zrobienie większych zakupów nie wydając przy tym dużych pieniędzy. To dobra informacja zwłaszcza dla większych rodzin, poszukujących na rynku spożywczym okazji na najtańsze zakupy. Internetowy sklep spożywczy chce zadbać o to, aby produkty nie lądowały w śmietniku, a na stołach klientów. Przeprowadzana będzie więc ścisła kontrola terminu ważności poszczególnych produktów, aby aplikacja odpowiednio spełniała swoją rolę. Supermarket online już udostępnił aplikację swoim klientom, natomiast cały czas wprowadzane są do niej udoskonalenia.

Czy aplikacja netto to pierwszy krok do sprzedaży online w Netto?

Wprowadzana aplikacja mobilna „Nie marnujemy żywności” może być pierwszym krokiem do tego, aby umożliwić klientom robienie zakupów przez internetDyskont właśnie do tego dąży. Netto online nie musi być jednak pierwsze, ponieważ wprowadzenie takie opcji zapowiedziały już Biedronka oraz Lidl. Czas pokaże, który z dyskontów będzie pierwszy, ale społeczeństwo już zaciera ręce na myśl o zapowiadanych zmianach, ponieważ odbędzie się to z korzyścią dla każdego. W dowolnym momencie będzie można sobie zamówić takie artykuły spożywcze jakie się tylko chce, bez konieczności opuszczania własnego domu. Może się to okazać bardzo pomocne zwłaszcza wtedy, gdy klient jest chory lub też nie ma z kim zostawić dzieci. Lub w przypadku tak prozaicznym jak po prostu brzydka za oknem, przez którą nie chca nam się opuszczać czterech ścian. W takich przypadkach supermarket z dostawą do domu może okazać się najlepszy rozwiązaniem.

Zamawianie produktów spożywczych online z pewnością dobrze przyjmie się na polskim rynku spożywczym. Zakupy z dostawą są komfortem dla osób, które ciężko pracują i nie mają czasu samodzielnie udać się do sklepu. Dzięki opcji dostawy do domu kłopot będzie mógł być samoistnie rozwiązany.

Jeśli też robicie lub chcielibyście robić zakupy spożywcze przez internet zapraszamy do zapoznania się z naszym rankingiem supermarketów z dostawą do domu.

Źródło: WirtualneMedia

Anna Piotrowska