Netflix House: gigant zapowiada start placówek łączących handel detaliczny, gastronomię i atrakcje na żywo


14.10.2023
Julia Walczak
1
ostatnia aktualizacja: 14.10.2023

Spis treści

  1. Immersyjne doświadczenia w Netflix House
  2. Netflix House: Gdzie znajdą się sklepy?
  3. Netflix House: Zanurz się w świecie seriali

Jedna z najbardziej popularnych platform streamingowych zapowiada otwarcie sklepów, jakich jeszcze nie było. Netflix chce stworzyć wyjątkowe doświadczenie, podczas którego przeniesiesz się w pełni do świata ulubionych seriali. 

Każdy z nas wie jak wygląda czerwone logo medialnego giganta. Netflix jest już nie tylko platformą streamingową, ale kulturowym fenomenem! Teraz firma idzie o krok dalej, proponując projekt innowacyjnych sklepów inspirowanych serialami.

Immersyjne doświadczenia w Netflix House

Netflix postawił na bardzo wyjątkowy projekt, który ma jeszcze bardziej zwiększyć zaangażowanie użytkowników platformy i przyciągnąć nowych odbiorców. Lokale mają łączyć ze sobą różnego rodzaju usługi i pozwalać klientom całkowicie zanurzać się w świecie filmu i seriali.

Ochama debiutuje w Polsce. Jak działa ten innowacyjny sklep?

W sklepach będzie można kupić np. gadżety z Hearstoppera czy koszulki ze Stranger Things. Ich przestrzeń będzie zorganizowana w taki sposób, żeby przypominała plany znanych filmów i seriali. Będzie można również wziąć udział w różnych aktywnościach np. przejść tor przeszkód inspirowany serialem Squid Game.

Dania jak z ekranu

W lokalach Netflixa ma pojawić się możliwość zamawiania dań restauracyjnych, inspirowanych programami platformy. Wybór ma być bardzo szeroki – zaczynając od jedzenia typu fast-food aż po doznania kulinarne na najwyższym poziomie.

Które aplikacje najszybciej dowiozą Twoje jedzenie i zakupy spożywcze?

Firma wciąż jest w trakcie planowania dokładnego menu dla konceptu sklepów. Zapowiada jednak, że doświadczenie będzie wielowymiarowe i stymulujące wizualnie.

Netflix House: Gdzie znajdą się sklepy?

Otwarcie nowego konceptu jest planowane na 2025 rok. Na samym początku mają wystartować dwa takie lokale – oba w Stanach Zjednoczonych. Firma zapowiada jednak chęć rozwoju na polu globalnym.

Dokładne lokalizacje sklepów nie zostały jeszcze ujawnione. Nie wiadomo też w jakich państwach Netflix planuje kolejne otwarcia. Biorąc pod uwagę historię firmy można wnioskować jedynie, że będą to światowe metropolie takie jak Tokio czy największe miasta Europy.

Zobacz jacy są najwięksi gracze e-grocery na polskim rynku!

Netflix House: Zanurz się w świecie seriali

Krok Netflixa wydaje się bardzo interesującym zagraniem. Firma stawia na realne doświadczenia, które pozwolą klientom przenieść się do innego świata. Aktualnie użytkownicy na całym świecie wyczekują dalszych informacji o otwarciach. Czy to tylko chwilowe zainteresowanie czy może Netflix House ma szansę na stanie się kultowym miejscem?

Ciągle dążymy do coraz to większych i intensywniejszych wrażeń. Czy tego typu immersyjne doświadczenia mogą stać się nowym trendem w obszarze handlu i marketingu?

Julia Walczak
Redaktorka i copywriterka. Pasjonatka kuchni wegetariańskiej i ekologii. Dla TopSpozywcze.pl goni za najświeższymi newsami z branży. Uwielbia pisać o zdrowym żywieniu, nowych technologiach i zrównoważonym rozwoju.

Komentarze użytkowników

(1)

Marek

Czego to oni już nie wymyślą… Chcoiaz moje dzieci to pewnie będą zachwycone