Mamyito.pl przejmuje spółkę Farmer Direct: Co planuje?


10.10.2024
Julia Walczak
0
ostatnia aktualizacja: 10.10.2024

Spis treści

  1. Mamyito.pl przejmuje Farmer Direct
  2. Mamyito.pl: Co to jest i jak działa?

Współzałożyciel internetowego supermarketu spożywczego – mamyito.pl, przejmuje spółkę Farmer Direct. Pod jego pieczą znajdują się teraz marki Lokalny Rolnik i Wojna Warzyw. Jakie są dalsze plany?

Mamyito.pl to internetowy supermarket, działający na rynku e-grocery od 2020 roku (wcześniej pod nazwą Anabru). Dzięki pozyskaniu dwóch nowych platform, będzie mógł otworzyć się na kolejną grupę w klientów. Na razie platformy mają działać oddzielnie, ale w planach jest połączenie wszystkich trzech sklepów.

Mamyito.pl przejmuje Farmer Direct

„Przejęcie udziałów w Farmer Direct to jeden z etapów realizacji naszej długofalowej strategii rozwoju na rynku e-grocery i dalszego wzrostu sprzedaży. Już wcześniej przyglądaliśmy się kilku firmom z branży, ale jak dotąd, żadna z nich, poza bazą klientów, nie wnosiła znaczącej wartości do naszego biznesu. Tym razem było inaczej. Lokalny Rolnik i Wojna Warzyw to marki niosące za sobą ważne przesłanie i są odpowiedzią na to, czego poszukują dzisiejsi klienci mamyito.pl”, mówi Kamil Kopania, Dyrektor Zarządzający mamyito.pl.

Kiedy Anabru zmieniło się w mamyito.pl?

Lokalny Rolnik i Wojna Warzyw: Krok w stronę etycznych zakupów

Platforma Lokalny Rolnik to internetowy rynek, gdzie można kupić produkty spożywcze bezpośrednio od małych producentów i rolników. Wojna Warzyw zajmuje się dostarczaniem paczek z owocami i warzywami o nietypowym wyglądzie. Obie platformy – Lokalny Rolnik i Wojna Warzyw, promują etyczne zakupy, dbając o ograniczenie marnowania żywności i zmniejszenie śladu węglowego, a oferowane przez nie produkty spełniają standardy „clean label”.

Too Good To Go czy Foodsi? Którą aplikację do ratowania żywności wybrać?

Wspólna platforma sprzedażowa

„Mamyito.pl, Lokalny Rolnik jak i Wojna Warzyw mają swoich wiernych Klientów, którzy nadal będą mieli możliwość zakupu produktów na ich ulubionych platformach. W najbliższym czasie każdy ze sklepów będzie działał indywidualnie, realizując swoją strategię rozwoju. Jednak stopniowo będziemy zwiększać wykorzystanie efektu synergii, rozszerzając ofertę asortymentową i metody dostawy na wszystkie grupy klientów. Docelowo zamierzamy stworzyć jedną wspólną platformę sprzedażową, na której wszyscy nasi Klienci w wygodny sposób będą mogli wyszukiwać interesujące ich produkty i łączyć je w jedną dostawę bez względu na to, który sklep będzie dany produkt oferować”, mówi Kamil Kopania, Dyrektor Zarządzający mamyito.pl.

Mamyito.pl: Co to jest i jak działa?

Sklep mamyito.pl rozpoczął działalność w marcu 2020 roku pod marką Anabru, dostarczając artykuły żywnościowe na terenie Warszawy i okolicznych miejscowości, takich jak np. Pruszków, Grodzisk Mazowiecki, Nadarzyn, Raszyn, Tarczyn, Piaseczno, Konstancin Jeziorna czy Lesznowola. Dedykowana platforma sprzedażowa, własny magazyn i flota samochodowa pozwalają firmie na osiąganie wysokich wskaźników jakościowych, takich jak 99% kompletności dostaw, czy 98% terminowości dostaw przy utylizacji na poziomie poniżej 1%.

Proces zamawiania w mamyito.pl jest prosty, co jest kluczowe dla dzisiejszych zabieganych konsumentów. Klienci mogą zarezerwować termin dostawy, dodać produkty do koszyka, a następnie potwierdzić zamówienie i wybrać metodę płatności najpóźniej do godziny 18:00 w dniu poprzedzającym planowaną dostawę. Sklep zapewnia dostawę w trzykomorowych samochodach, zachowując odpowiedni ciąg chłodniczy dla całego asortymentu, co gwarantuje, że produkty takie jak mięso, nabiał, owoce i warzywa, oraz mrożonki czy lody dotrą do klienta w idealnym stanie.

Julia Walczak
Redaktorka i copywriterka. Pasjonatka kuchni wegetariańskiej i ekologii. Dla TopSpozywcze.pl goni za najświeższymi newsami z branży. Uwielbia pisać o zdrowym żywieniu, nowych technologiach i zrównoważonym rozwoju.

Komentarze użytkowników

(0)