Lagardère Travel Retail z marką Bosko: Póki co energetyki
- Kategoria
- aktualności
Spis treści
Lagardère Travel Retail rozszerza swoje portfolio, wprowadzając nową markę własną – Bosko. Pod tym brandem klienci znajdą zarówno produkty spożywcze, jak i artykuły codziennego użytku. Oferta Bosko dostępna będzie wyłącznie w sklepach i restauracjach należących do sieci Lagardère, takich jak Relay, 1Minute czy Inmedio.
Pierwsze produkty Bosko są już na rynku. Marka zadebiutowała z napojami energetycznymi w wersji klasycznej i bez cukru. Trafiły do sprzedaży pod hasłem „Bosko pobudza”.
Nowe energetyki (i nie tylko)
Póki co marka bosko składa się wyłącznie z napojów energetycznych. Trafiły do sprzedaży już 4 listopada br. Kolejne produkty, w tym napoje i przekąski, pojawią się na półkach w pierwszej połowie przyszłego roku. Marka planuje również wprowadzenie artykułów non-food, takich jak torby zakupowe czy drobna elektronika.
Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji Lagardère Travel Retail w Polsce, zaznacza, że marka Bosko ma na celu dostarczenie wysokiej jakości produktów, które są jednocześnie atrakcyjne cenowo. Mają nie tylko zaspokajać codzienne potrzeby, ale też kojarzyć się z przyjemnymi doświadczeniami i pozytywnymi emocjami.
Wyjątkowa promocja na nowy produkt
Lagardère przygotowało szereg promocji, takich jak „druga sztuka za 50 proc.” w lokalizacjach miejskich czy „2+1 gratis” na lotniskach. Dodatkowo, uczestnicy programu lojalnościowego Kameleon mogą skorzystać z oferty specjalnej, gdzie druga sztuka napoju dostępna jest za 1 zł. Jeżeli zależy wam na świetnej cenie, musicie się pośpieszyć. Promocje będą trwały do końca listopada.
Współpraca z agencją Dragon Rouge
Stworzenie strategii oraz identyfikacji wizualnej marki Bosko powierzono agencji Dragon Rouge, która zadbała o spójny wizerunek i nowoczesny charakter nowego brandu.
Jakie energetyki mają najwięcej kofeiny?
O Lagardère Travel Retail
Lagardère Travel Retail to globalna firma działająca w sektorze handlu detalicznego na lotniskach, dworcach oraz w kluczowych lokalizacjach miejskich. Firma oferuje szeroką gamę produktów i usług, od prasy, przekąsek i napojów po ekskluzywne artykuły codziennego użytku. Lagardère Travel Retail jest obecne w ponad 40 krajach, co czyni ją jednym z liderów w branży handlu podróżniczego.
- Tagi
- nowości produktowe
Dodaj komentarz