
Gazetkolandia.pl przekracza ponad 7 mln użytkowników
- Kategoria
- aktualności
Rok 2024 był dla serwisu Gazetkolandia.pl rekordowy! Mnóstwo nowych użytkowników oraz funkcji. Zapraszam do artykułu, aby poznać nowinki jednego z największych agregatorów gazetek w Polsce.
Gazetkolandia jest platformą, która w 2024 roku przyciągnęła ponad 7,6 mln użytkowników. Zapewnia dostęp do gazetek należących do ponad 240 sklepów w całej Polsce. Dzięki nowoczesnym i precyzyjnym narzędziom reklamowym, a także wyjątkowym funkcjom, umożliwia ona markom docieranie do klientów oraz optymalizuje efektywność kampanii reklamowych.
Nowoczesna platforma dla konsumentów i marek
Cztery lata temu rynek potrzebował platformy, która w końcu miała odpowiedzieć na rosnące potrzeby konsumentów. Tak właśnie powstała Gazetkolandia.pl, która obecnie kataloguje gazetki ponad 240 sklepów, od supermarketów po drogerie, ułatwiając użytkownikom wyszukiwanie promocji i planowanie przyszłych zakupów.
Gazetkolandia została także stworzona z myślą o markach. Oprócz promocji gazetek pełni ona rolę narzędzia marketingowego. Umożliwia firmom targetowanie kampanii reklamowych, co umożliwia większą efektywność działań i skuteczne docieranie do potencjalnych klientów.
Funkcje, które wyróżniają Gazetkolandię
- Reklama wideo na platformie – intensywne kampanie wideo dla użytkowników.
- Funkcja dodawania produktów do listy zakupów – konsumenci podczas przeglądania gazetek mają możliwość bezpośrednio zapisywać oferty.
- Targetowanie i analizy – dane o użytkownikach pozwalają firmom dokładniejsze planowanie kampanii.
- Powiadomienia push – nowa funkcja wspierająca zaangażowanie użytkowników.
Korzyści dla reklamodawców
Gazetkolandia oferuje reklamodawcom dostęp do szczegółowych danych o profilu użytkowników. Firmy mają możliwość regularnie czerpać wiedzę na temat swoich konsumentów, ich lokalizacji, zainteresowań czy ogólnej historii przeglądanych gazetek. To narzędzie świetnie sprawdzi się przy tworzeniu personalizowanych kampanii, które zwiększają nie tylko zaangażowanie, ale i skuteczność.
Użytkownicy są zdecydowani na zakup co potwierdza poniższe case study prezentujące dane sprzedażowe.
Kim są użytkownicy Gazetkolandia.pl?
Użytkownicy platformy to bardzo zróżnicowana grupa. Nikogo nie zdziwi na pewno to, że 87% z nich do przeglądania gazetek używa swojego telefonu. Smartfony to nieodłączna część życia i każdy ma swoje urządzenie pod ręką wszędzie, co pozwala wygodnie przeszukiwać oferty w każdym miejscu, w którym się znajduje.
Płcią, która przeważa u użytkowników Gazetkolandia.pl są kobiety. Jest ich aż 62%, mężczyzn natomiast 38%. Główną grupą wiekową wśród użytkowników jest grupa w przedziale 45 do 54 lat. Stanowi ona aż 24% przeglądających. Następnie mamy grupę od 35 do 44 lat, z 23%, później 25 do 34 oraz 65+, obie z 16-procentowym nakładem użytkowników. Na samym końcu plasuje się grupa wiekowa od 55 do 64 roku życia z 14 procentami, a już za nią ostatnia, 18 do 24 lat, z 7%.
Co czeka nas w Gazetkolandia.pl w 2025 roku?
Do serwisu dojdą kolejne nowości, które ułatwią konsumentom szukanie kolejnych okazji zakupowych. Z kolei reklamodawcy znajdą jeszcze więcej opcji dotarcia do najlepiej konwertującej grupy konsumentów przy wykorzystaniu danych serwisu.
Artykuł partnera

Dodaj komentarz