
Frisco.pl wyjątkowo efektywne. Eurocash inwestuje w nowe technologie
- Kategoria
- aktualności
Spis treści
Grupa Eurocash pochwaliła się sprawną działalnością, zarządzanego przez nią, sklepu internetowego Frisco.pl. W 2023 roku prawie wszystkie zamówienia zrealizowane przez supermarket były kompletne i odbyły się w terminie. Za sukcesem stoją inwestycje w nowe technologie.
Frisco.pl to bardzo mocny gracz na polskim rynku e-grocery. W czasie kiedy konkurencja zwija żagle, e-sklep od Eurocash cały czas pnie się w górę i planuje nowe inwestycje. Szykuje się na dwa nowe projekty z udziałem sztucznej inteligencji.
Jakie są najlepsze sklepy spożywcze online? Sprawdź ranking
Frisco niemal bezbłędne
W całym 2023 roku Frisco zrealizowało aż 97,2% kompletnych zamówień. W terminie godzinowym wskazanym przez klienta zmieściło się aż 93,5% z nich. To bardzo ważne wskaźniki, które w ogromnym stopniu wpływają na doświadczenie zakupowe klientów.
Eurocash podkreśla też, że liczba kompletnych zamówień byłaby na jeszcze wyższym poziomie, gdyby nie polityka sklepu. Frisco nie stosuje zamienników (wymiany produktu wybranego przez klienta na inny). Dlatego do klienta zawsze trafiają produkty, które rzeczywiście znalazły się w jego koszyku.
Automatyzacja kluczem do sukcesu
Frisco działa sprawnie przede wszystkim dzięki długiemu doświadczeniu na rynku i zaawansowanym technologiom. „Nasze systemy backoffice’owe, które łączą e-sklep z magazynami, aktualizują informacje o dostępności produktów na stronie niemal w czasie rzeczywistym.” – pisze Grupa Eurocash na portalu LinkedIn.
Magazyny Frisco są zautomatyzowane, co zapobiega błędom w trakcie pakowania. Wysoką jakość dostaw zapewnia też własna flota supermarketu złożona z Frisco Vanów i zaangażowanych kierowców – podkreśla Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupy Eurocash.
Sprawdź kody rabatowe do Frisco i kupuj taniej
Centrum dystrybucyjne Frisco w Marysinie, LinkedIn
Inwestycje w AI
Tylko w 2024 roku Frisco planuje zainwestować w 2 projekty związane ze sztuczną inteligencją. Zamierza opracować narzędzie do automatycznego badania klientów oraz chatbota dla klientów, który ma służyć im pomocą i pomagać w zakupach.
Frisco z nowym automatycznym centrum dystrybucyjnym
Jedną z ostatnich inwestycji Frisco jest nowy w pełni zautomatyzowany magazyn w Marysinie, niedaleko Warszawy. Centrum dystrybucyjne wykorzystuje nowe technologie w celu zwiększenia efektywności. Docelowo obiekt ma obsługiwać aż 4 tysiące zamówień dziennie.
Zobacz jak działa program lojalnościowy Frisco Friends. Co możesz zyskać?
Centrum dystrybucyjne Frisco w Marysinie, LinkedIn

Dodaj komentarz