
Biedronka z nową promocją. Shakeogratis – wytrząśnij gratisy
- Kategoria
- aktualności
Spis treści
Shakeomat to specjalny mechanizm w aplikacji Biedronki, który pozwala na generowanie spersonalizowanych rabatów. Klienci oszczędzają dzięki nim aż 12 milionów złotych tygodniowo. Tym razem sieć poszła jeszcze o krok dalej. Od poniedziałku (10.06) oferuje użytkownikom aplikacji możliwość wytrząśnięcia gratisów.
Od 10 do 22 czerwca użytkownicy aplikacji będą mogli zdobywać produkty z szerokiej oferty Biedronki zupełnie za darmo. Będzie można je odebrać przy zakupach za co najmniej 10 zł.
Shakeogratis: Jakie są zasady?
Promocja Shakeogratis będzie obejmować szeroką gamę produktów, m.in. chemię, kosmetyki, napoje i artykuły spożywcze. Od 10 czerwca w Shakeomacie można wytrząsnąć nie tylko spersonalizowane rabaty i vouchery na zakupy, ale także gratisy w formie np. kapsułek do prania, środków czyszczących, kosmetyków, kawy czy słodyczy.W jaki sposób odebrać darmowe produkty?
- Wytrząśnij gratis w Shakeomacie – znajdziesz go w aplikacji, możesz potrząsać nawet 2 razy dziennie.
- Zrób zakupy w Biedronce za co najmniej 10 zł i weź ze sobą do kasy produkt wskazany jako Shakeogratis.
- Zeskanuj aplikację przy kasie – rabat naliczy się automatycznie.
Jak działa Shakeomat Biedronka? Zobacz jak skorzystać z promki
Shakeomat: Jedna z ulubionych funkcji w aplikacji Biedronka
„Nasi klienci już przyzwyczaili się, że jedna z ulubionych funkcji aplikacji – Shakeomat oferuje superokazje zakupowe dwa razy dziennie. Już od poniedziałku, 10 czerwca, aktywni użytkownicy aplikacji będą mogli uzyskać dodatkowe oszczędności, odbierając miliony produktów z szerokiego asortymentu za darmo. Naszym celem jest tworzenie okazji do oszczędzania oraz zwiększanie satysfakcji klientów każdego dnia.” – mówi Aleksandra Surdyk, Starszy Menedżer ds. Lojalności Klientów i Innowacji Cyfrowych w sieci Biedronka
Jak działa aplikacja Biedronki? Zobacz co możesz zyskać
Ponad 18 milionów Polaków oszczędza miliardy złotych dzięki udziałowi w największym w Polsce programie lojalnościowym Moja Biedronka. Klienci korzystający z promocji w ramach programu tylko od początku roku do końca maja br. zaoszczędzili na zakupach w Biedronce prawie 5,5 mld zł. Większość z nich korzysta z powiązanej z kartą aplikacji Biedronka w swoich smartfonach i spersonalizowanych ofert, które wyświetlają się w Shakeomacie.W akcji obowiązują standardowe wyłączenia zgodnie ze „Standardowymi warunkami akcji promocyjnych”. Produkty dostępne do wyczerpania zapasu. Więcej informacji na stronie https://www.biedronka.pl/pl/shakeogratis
- Tagi
- promocje

Dodaj komentarz