Frisco baner

Biedronka wprowadza nową markę własną dla Gen Z. Oto BAITZ!


07.08.2023
Julia Walczak
2
ostatnia aktualizacja: 07.08.2023

Spis treści

  1. Influencerzy promują BAITZ
  2. BAITZ – marka dla młodych
  3. Czekoladowe smakołyki BAITZ

Biedronka wprowadziła nową markę własną, skierowaną do młodego pokolenia. Sieć sklepów rozpoczyna kampanię marketingową pod hasłem „Żyj po swojemu”, w której razem z influencerami promuje nowe produkty. Czy Biedronce uda się przyciągnąć pokolenie gen Z do dyskontu?

„Nasza nowa marka BAITZ jest skierowana do ludzi młodych, dynamicznych i nieszablonowych, którzy między jedną a drugą aktywnością, lubią coś szybko przekąsić. Energia i nowoczesność i nonszalancja – to cechy, na których opiera się nowa marka własna Biedronki – BAITZ” – mówi Marta Kostek, menedżerka ds. rozwoju marki w sieci Biedronka

Influencerzy promują BAITZ

Biedronka rozpoczęła współpracę z 11 osobistościami internetowymi, znanymi przede wszystkim z działań w aplikacji Tik Tok, na której publikuje się krótkie formy video.

To twórcy bardzo dobrze znani i rozpoznawani przez pokolenie Z (czyli dzisiejszych 20-latków i nastolatków). Biedronka postawiła tutaj na kreatywność i poprosiła influencerów o podzielenie się „kawałkami swojego życia” – pełnego pasji i koloru.

Kto bierze udział w kampanii Biedronki?

W kampanii wzięli udział między innymi: znana tiktokerka kameleMONA, która dzieli się ze obserwatorami pasją do szycia i konstruowania, malarz i fotograf Robert Mainka, iluzjonista Maciej Piskorz znany szerszej jako poka_sztuczke, szachista i przedsiębiorca Michał Kanarkiewicz, artystka ivoadventures czy kucharz i miłośnik kuchennych eksperymentów tworzący na TikToku pod nazwą themararek.

Kupuj taniej w Biedronce. Sprawdź nasze kody rabatowe!

BAITZ – marka dla młodych

Nowa marka Biedronki ma za zadanie przyciągać młodych ludzi skierowanym do nich designem i wygodnym opakowaniem. Nawiązuje do kolorowej estetyki mediów społecznościowych i charakterystycznego języka młodzieży. „Lets the snack era begin” – mówi Biedronka!

Dodatkowo czekoladowe smakołyki są też dostosowane do stylu i tempa życia młodych ludzi. Produkty znajdują się w opakowaniach Open – Close, które pozwalają z łatwością zamknąć torebkę i przechować przekąskę w torbie. Dzięki temu nic się nie wysypie, my możemy zachować jedzenie na później i np. podzielić się nim ze znajomymi.

Zobacz też:

Najlepsze internetowe sklepy spożywcze

Czekoladowe smakołyki BAITZ

BAITZ to biedronkowa marka przekąsek, która skierowana jest w szczególności do młodych osób. Na razie dyskont wypuścił 4 produkty tego brandu. Co warto spróbować?

  • checo sandwich – chrupiące herbatniki przełożone kremowym nadzieniem z mlecznej czekolady (5,99 zł/szt.)
  • crispy ciasteczka – z nadzieniem z orzechów laskowych (7,99 zł/szt.)
  • cocoa rogal – rogalik z nadzieniem kakaowym (1,99 zł/szt.)
  • wanilia cookieez – delikatne ciastka z kremem waniliowym i w powłoce z mlecznej czekolady (12,94 zł/szt.)

Czy nowa marka własna Biedronki zrobi wrażenie na młodych ludziach? Jesteśmy bardzo ciekawi, jak zostanie odebrana. Co myślicie o takich inicjatywach?

Julia Walczak
Studentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Pasjonatka kuchni wegetariańskiej i ekologii. Dla TopSpozywcze.pl goni za najświeższymi newsami z branży. Uwielbia pisać o zdrowym żywieniu, nowych technologiach i zrównoważonym rozwoju.

Komentarze użytkowników

(2)

Ewka

Jako przedstawicielka pokolenia gen Z nie mogę się doczekać aż spróbuje

Marta

Uwielbiam produkty biedronki, nie mogę się doczekać aż skosztuje