Biedronka cyfryzuje kontakt z klientem


10.11.2022
Karolina
1
ostatnia aktualizacja: 10.11.2022

Marek Złakowski, dyrektor ds. rozwoju relacji z klientami i cyfryzacji w Jeronimo Martins Polska, uważa, że cyfryzacja jest częścią naszych codziennych działań biznesowych. E-commerce stał się ważną częścią naszego biznesu, a my musimy digitalizować nasz kontakt z klientami. W dłuższej perspektywie nie sądzę, aby stał się dominującym kanałem dystrybucji – mówił Złakowski podczas programu „Power of e-commerce” odbywającego się w ramach Forum Rynku Spożywczego i Handlowego.

Biedronka stworzyła dwie odrębne linie biznesowe w kanale internetowym: sklep Biedronka Home oraz usługi dostawy Glovo (sklepy BIEK dark). Klienci mogą zamawiać w Biedronce Home o każdej porze dnia i nocy, niezależnie od tego, czy są w domu, czy w naszym sklepie. Chcemy dać klientom to, czego chcą i kiedy tego potrzebują. To szczególnie ważne teraz, gdy inflacja to trudny czas dla handlu detalicznego i e-commerce, abyśmy byli jak najbliżej konsumentów. Klienci oszczędzają pieniądze, zamawiając w Glovo w czasie i miejscu, które im odpowiada – powiedział przedstawiciel Jeronimo Martins Polska.

W świetle tego, że cyfryzacja jest kluczową częścią naszego biznesu, musimy zdigitalizować interakcje z klientami, ale fizyczne sklepy nadal będą fundamentem naszej organizacji

Digitalizacja kontaktów z klientami Biedronki pozwoli firmie na gromadzenie szerszej gamy informacji, które mogą być wykorzystane w marketingu, zakupach czy logistyce – podkreślił Złakowski.

Karolina

Komentarze użytkowników

(1)

Rysiek

Wszystko się cyfryzuje, to i kontakt z klientem…