
Biedronka idzie śladem Lidla. Jest kolekcja ubrań i akcesoriów
- Kategoria
- aktualności
Spis treści
Wojna między dwoma największymi dyskontami w Polsce trwa i zdaje się ciągle wchodzić na nowe poziomy. Niedługo po tym jak Lidl wypuścił nową kolekcję ubrań Lidl Fan, Biedronka zdecydowała się na podobny krok. Od poniedziałku (24.06) będzie można kupić limitowane ubrania i akcesoria.
Już niedługo w wybranych sklepach sieci Biedronka pojawi się kolejna edycja Biedronka Fan Collection. Do kupienia będą nie tylko koszulki i skarpety, ale też klapki, okulary, nerki czy bokserki. Sprzedaż potrwa do soboty (6.07).
Jak działa aplikacja Lidl Plus? Sprawdź to
Moda na Biedronkę?
Co łączy domy modowe i Biedronkę? Własne kolekcje z logo, które uwielbiają ich klienci. Nowa autorska kolekcja dla fanów sieci jest utrzymana oczywiście w kolorach kojarzonych z marką (czerwony, żółty, czarny) i ma przywoływać na myśl wakacyjny luz.
W odróżnieniu od poprzedniej edycji, tym razem część produktów będzie ozdobiona logotypem, część samym napisem z użyciem charakterystycznego fontu, a jeszcze inne – wizerunkiem uśmiechniętego, nakrapianego chrząszcza.
Biedronka, mat.prasowe
Klienci czekali na Biedronka Fan Collection
Pierwsza kolekcja ubrań Biedronki trafiła na półki już w 2022 roku. Teraz sieć powraca z nowymi pomysłami i większą ilością akcesoriów.
„Wiemy, że nasi klienci na to czekali, ponieważ wpływały do nas liczne pytania, kiedy Biedronka Fan Collection powróci do naszej oferty. Dlatego, jestem przekonana, że na ulicach polskich miast będzie widać dużo osób, ubranych w nasze propozycje modowe.” – mówi Kinga Giel, kupiec współodpowiedzialny za przygotowanie Biedronka Fan Collection.
Ubrania Biedronki: Ile kosztują?
Dom mody Biedronka otwiera swoją FAN-tastyczną kolekcję kultowymi już klapkami, w wersji damskiej i męskiej za 19,99 zł. Biedronka proponuje również koszulki damskie i męskie w trzech kolorach z kontrastowym napisem „Biedronka”, za 14,99 zł.
W ofercie czeka również biedronkowa bielizna: damskie figi i męskie bokserki w cenie 29,99 za dwupak i skarpetki – 11,98 za dwupak. Stylizację można wykończyć okularami przeciwsłonecznymi za 19,99, nerką za 24,99 lub torbą na zakupy za 24,99 zł.
Jak zarejestrować kartę Moja Biedronka?
Biedronka, mat.prasowe
Kto był pierwszy: Lidl czy Biedronka?
Obie sieci nie po raz pierwszy pokazały światu własne modowe kolekcje. Ale kto był pierwszy? Zwycięstwo trzeba przyznać niemieckiemu gigantowi handlowemu. Pierwsze ubrania i akcesoria z logiem Lidla pojawiły się w Polsce już w 2021 roku, czyli rok przed pierwszą biedronkową kolekcją. Na świecie Lidl zadebiutował ze swoimi ubraniami w 2020 roku i osiągnął spory sukces dzięki humorystycznemu podejściu do swoich kampanii. Kolekcja wyprzedawała się w kilka minut od wprowadzenia do sprzedaży!
Swoje ubrania wypuściła też jeszcze jedna sieć handlowa – Aldi. Kolekcja pojawiła się w 2022 roku już po debiucie Biedronki. Sieć rozdawała dresy, koszulki, bluzy, skarpetki i klapki w charakterystycznych biało-niebieskich kolorach, jako nagrody w konkursie.

Dodaj komentarz