Frisco baner

Bee.pl z milionowym zamówieniem. E-sklep planuje dalszą ekspansję


31.08.2023
Julia Walczak
0
ostatnia aktualizacja: 31.08.2023

Spis treści

  1. Bee.pl przekroczył próg miliona zamówień
  2. Droga od niszy do lidera – ewolucja Bee.pl
  3. Jak działa Bee.pl?

Sklep internetowy Bee.pl wysłał swoje milionowe zamówienie. Zespół świętuje i podsumowuje dotychczasowy rozwój. Jak udało mu się zmienić pozycję supermarketu z niszowego sklepu na lidera sprzedaży produktów ekologicznych e-commerce?

Rośnie mocny konkurent na rynku e-grocery. Niedługo po 5 urodzinach sklepu, należącego do białostockiej firmy Glosel, Bee.pl poinformował o wysyłce milionowego zamówienia. Oferuje przede wszystkim zdrową żywność oraz ekologiczne kosmetyki.

Bee.pl przekroczył próg miliona zamówień

Pierwszy milion zamówień to naprawdę duże wydarzenie w historii sklepu. Bee.pl udało się to osiągnąć po 5 latach działalności.

Milionowe zamówienie opuściło magazyn Bee.pl 28 sierpnia 2023 roku. Dotarło do klientki z Wielkopolski, która robiła zakupy w e-sklepie regularnie od 2020 roku! W tym czasie trafiło do niej aż kilkanaście zamówień.

Interesujesz się bio żywnością? Sprawdź ranking ekologicznych sklepów internetowych.

Prezent dla klientki, która dokonała milionowej transakcji

Razem z zamówieniem do klientki trafiła również niespodzianka. To specjalny prezent, który przygotował dla niej e-sklep. Bee.pl zdradziło, że w paczce znalazły się smakołyki, zestaw kosmetyków naturalnych, książki, a także gadżety z logo sklepu i bon na zakupy.

„Klienci są dla nas bardzo ważni, więc chcemy uczcić tę okazję razem z osobą, która złożyła to wyjątkowe zamówienie” – powiedziała Joanna Bruszczewska, kierownik marketingu Bee.pl i TaniaKsiazka.pl.

Zobaczcie aktualne kody rabatowe i oszczędzajcie razem z nami!

Droga od niszy do lidera – ewolucja Bee.pl

Sklep internetowy Bee.pl został założony w 2018 roku przez Agnieszkę i Łukasza Kierusów. Stworzyli niszowy sklep z żywnością ekologiczną i bio, jakiego samym im brakowało. Serwis powstał z pasji do zdrowego stylu życia i zaufanych produktów.

Biznes rozwijał się jednak bardzo intensywnie. Szczególnie duży skok zamówień odnotował w trakcie pandemii, kiedy wzrosło zainteresowanie kupowaniem żywności online.

Sklep Bee.pl

Wkrótce Bee.pl znacznie rozwinął asortyment sklepu. Na półki dołączyły między innymi: artykuły dziecięce, zabawki, naturalne kosmetyki i chemia, a także produkty dla zwierząt. Obecnie jest liderem sprzedaży produktów bio i napojów roślinnych.

Zadowolenie klientów kluczem do sukcesu

„Misją Bee.pl jest wsparcie klientów w zdrowych wyborach i oszczędzanie im czasu na zakupach, by mieli go więcej dla siebie i najbliższych” – pisze e-sklep w komunikacie.

Za klucz do sukcesu i rozwoju firma uważa badanie rynku i odpowiadanie na potrzeby klientów z zaangażowaniem i uważnością. „Jesteśmy niezwykle podekscytowani i wzruszeni, że nasi Klienci darzą nas zaufaniem od 5 lat. Dziękujemy Wam!” – napisałam supermarket na profilu w mediach społecznościowych.

Przeczytaj też:

Żabka wdraża bardziej ekologiczne rozwiązania

Nowa strategia z okazji 5 urodzin sklepu

Sklep internetowy obchodził 5-lecie swojej działalności na początku sierpnia bieżącego roku. Od tego momentu marka posługuje się claimem “Żyj leepiej, kupuj mądrzeej!”, który podwójnym “ee” nawiązuje do nazwy sklepu.

Z tej wyjątkowej okazji Bee.pl przygotował dla klientów wyjątkowe promocje, takie jak artykuł za grosz, darmowa dostawa czy cashback. 5 urodziny to też szansa na wdrożenie nowej strategii i pokonanie kolejnego kroku naprzód w drodze do zostania liderem rynku e-grocery.

Jak działa Bee.pl?

Bee.pl to lider sprzedaży produktów bio w Polsce. Sklep oferuje szeroki asortyment produktów wegańskich takich jak zamienniki mięsa czy mleka roślinne.

Przykładowe kategorie w sklepie Bee.pl

Bee.pl posiada filtry, które są bardzo wygodne dla osób z restrykcyjną dietą. Jako „tag” można zaznaczyć między innymi produkty bez cukru, bezglutenowe, wegańskie czy wegetariańskie. Dzięki temu szybko i z łatwością przejrzysz różne kategorie dostępne w sklepie i znajdziesz to czego potrzebujesz.

Julia Walczak
Studentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Pasjonatka kuchni wegetariańskiej i ekologii. Dla TopSpozywcze.pl goni za najświeższymi newsami z branży. Uwielbia pisać o zdrowym żywieniu, nowych technologiach i zrównoważonym rozwoju.

Komentarze użytkowników

(0)