
Bee.pl z milionowym zamówieniem. E-sklep planuje dalszą ekspansję
- Kategoria
- aktualności
Spis treści
Sklep internetowy Bee.pl wysłał swoje milionowe zamówienie. Zespół świętuje i podsumowuje dotychczasowy rozwój. Jak udało mu się zmienić pozycję supermarketu z niszowego sklepu na lidera sprzedaży produktów ekologicznych e-commerce?
Rośnie mocny konkurent na rynku e-grocery. Niedługo po 5 urodzinach sklepu, należącego do białostockiej firmy Glosel, Bee.pl poinformował o wysyłce milionowego zamówienia. Oferuje przede wszystkim zdrową żywność oraz ekologiczne kosmetyki.
Bee.pl przekroczył próg miliona zamówień
Pierwszy milion zamówień to naprawdę duże wydarzenie w historii sklepu. Bee.pl udało się to osiągnąć po 5 latach działalności.
Milionowe zamówienie opuściło magazyn Bee.pl 28 sierpnia 2023 roku. Dotarło do klientki z Wielkopolski, która robiła zakupy w e-sklepie regularnie od 2020 roku! W tym czasie trafiło do niej aż kilkanaście zamówień.
Interesujesz się bio żywnością? Sprawdź ranking ekologicznych sklepów internetowych.
Prezent dla klientki, która dokonała milionowej transakcji
Razem z zamówieniem do klientki trafiła również niespodzianka. To specjalny prezent, który przygotował dla niej e-sklep. Bee.pl zdradziło, że w paczce znalazły się smakołyki, zestaw kosmetyków naturalnych, książki, a także gadżety z logo sklepu i bon na zakupy.
„Klienci są dla nas bardzo ważni, więc chcemy uczcić tę okazję razem z osobą, która złożyła to wyjątkowe zamówienie” – powiedziała Joanna Bruszczewska, kierownik marketingu Bee.pl i TaniaKsiazka.pl.
Zobaczcie aktualne kody rabatowe i oszczędzajcie razem z nami!
Droga od niszy do lidera – ewolucja Bee.pl
Sklep internetowy Bee.pl został założony w 2018 roku przez Agnieszkę i Łukasza Kierusów. Stworzyli niszowy sklep z żywnością ekologiczną i bio, jakiego samym im brakowało. Serwis powstał z pasji do zdrowego stylu życia i zaufanych produktów.
Biznes rozwijał się jednak bardzo intensywnie. Szczególnie duży skok zamówień odnotował w trakcie pandemii, kiedy wzrosło zainteresowanie kupowaniem żywności online.
Sklep Bee.pl
Wkrótce Bee.pl znacznie rozwinął asortyment sklepu. Na półki dołączyły między innymi: artykuły dziecięce, zabawki, naturalne kosmetyki i chemia, a także produkty dla zwierząt. Obecnie jest liderem sprzedaży produktów bio i napojów roślinnych.
Zadowolenie klientów kluczem do sukcesu
„Misją Bee.pl jest wsparcie klientów w zdrowych wyborach i oszczędzanie im czasu na zakupach, by mieli go więcej dla siebie i najbliższych” – pisze e-sklep w komunikacie.
Za klucz do sukcesu i rozwoju firma uważa badanie rynku i odpowiadanie na potrzeby klientów z zaangażowaniem i uważnością. „Jesteśmy niezwykle podekscytowani i wzruszeni, że nasi Klienci darzą nas zaufaniem od 5 lat. Dziękujemy Wam!” – napisałam supermarket na profilu w mediach społecznościowych.
Przeczytaj też:
Żabka wdraża bardziej ekologiczne rozwiązania
Nowa strategia z okazji 5 urodzin sklepu
Sklep internetowy obchodził 5-lecie swojej działalności na początku sierpnia bieżącego roku. Od tego momentu marka posługuje się claimem “Żyj leepiej, kupuj mądrzeej!”, który podwójnym “ee” nawiązuje do nazwy sklepu.
Z tej wyjątkowej okazji Bee.pl przygotował dla klientów wyjątkowe promocje, takie jak artykuł za grosz, darmowa dostawa czy cashback. 5 urodziny to też szansa na wdrożenie nowej strategii i pokonanie kolejnego kroku naprzód w drodze do zostania liderem rynku e-grocery.
Jak działa Bee.pl?
Bee.pl to lider sprzedaży produktów bio w Polsce. Sklep oferuje szeroki asortyment produktów wegańskich takich jak zamienniki mięsa czy mleka roślinne.
Przykładowe kategorie w sklepie Bee.pl
Bee.pl posiada filtry, które są bardzo wygodne dla osób z restrykcyjną dietą. Jako „tag” można zaznaczyć między innymi produkty bez cukru, bezglutenowe, wegańskie czy wegetariańskie. Dzięki temu szybko i z łatwością przejrzysz różne kategorie dostępne w sklepie i znajdziesz to czego potrzebujesz.

Dodaj komentarz