Aplikacje mobilne – sklepy spożywcze zamknięte w telefonach


03.09.2020
Anna Piotrowska
0
ostatnia aktualizacja: 26.03.2023

Spis treści

  1. Czym są aplikacje mobilne dla sklepów spożywczych?
  2. Jakie sklepy spożywcze mają własne aplikacje mobilne?
  3. Dlaczego warto korzystać z aplikacji mobilnych dla sklepów spożywczych?

Czy powiedzenie, że każda szanująca się marka posiada własną aplikację mobilną, będzie przesadą? Niekoniecznie. Obecnie większość usługodawców umożliwia pobranie na telefon komórkowy prostej aplikacji, która ułatwia korzystanie z oferty danej firmy. Z tego względu w zwykłym telefonie możemy mieć bank, ulubioną telewizję, a także sklep, w którym robimy codzienne zakupy spożywcze. Przyjrzyjmy się zatem, dlaczego warto zainstalować aplikację mobilną sklepu
w telefonie.

Czym są aplikacje mobilne dla sklepów spożywczych?

Aplikacja mobilna to proste oprogramowanie, jakie możesz zainstalować na swoim telefonie komórkowym lub tablecie. Dzięki niemu masz dostęp do podstawowych funkcji marki, która taką aplikację wypuściła. Początkowo aplikacje mobilne oferowały przede wszystkim banki, dzięki czemu w każdej chwili mieliśmy dostęp do naszego konta. Dziś, większość każda znana marka posiada swoją aplikację mobilną. Nie inaczej jest z popularnymi sklepami spożywczymi.

Robisz zakupy w pobliskiej Żabce? Sprawdź, co powinieneś wiedzieć o aplikacji mobilnej Żappka.

 

Jakie sklepy spożywcze mają własne aplikacje mobilne?

Obecnie wszystkie znane sieci spożywcze mają swoje aplikacje mobilne. Dotyczy to zarówno popularnych dyskontów, dużych supermarketów oraz sklepów spożywczych online, takich jak Frisco.pl. Żabka, Lidl, Biedronka, Carrefour, PoloMarket, Netto, Aldi – te wszystkie sklepy spożywcze, w których na co dzień robisz zakupy, mają własne aplikacje mobilne.

W pewnym sensie taka aplikacja mobilna to rodzaj programu lojalnościowego, który przywiązuje nas do sklepu spożywczego. Gdy dana marka spożywcza wskoczy na nasz telefon, jej logo często pojawi się przed naszymi oczami, przypominając nam o swoim istnieniu. Poza tym sieć spożywcza może przesyłać nam poprzez aplikację mobilną powiadomienia o dodatkowych zniżkach czy całych akcjach promocyjnych.

Aplikacja mobilna przejmuje także funkcję tradycyjnych gazetek promocyjnych. Dzięki temu w dowolnej chwili możemy przejrzeć ofertę danego sklepu i wybrać się na zakupy po wybrane produkty.

Gdzie znajdziesz informacje o promocjach? Sprawdź, czy sklepowe gazetki promocyjne zostaną wyparte przez e-wydania.

Wiemy już, dlaczego sklepy spożywcze zachęcają do korzystania z aplikacji mobilnych. Zastanówmy się teraz, dlaczego faktycznie warto zainstalować je na własnym telefonie.

 

Dlaczego warto korzystać z aplikacji mobilnych dla sklepów spożywczych?

Odpowiedź na to pytanie jest prosta. Z jednej strony nas to nic nie kosztuje, a z drugiej pozwala na dodatkowe możliwości. Jak to jest możliwe?

Jak wspomnieliśmy wcześniej, sklepom zależy na tym, abyś korzystał z aplikacji mobilnej. Dlatego oferują dodatkowe zniżki i rabaty, dostępne wyłącznie dla użytkowników takich aplikacji.

To jednak nie wszystko. Większość aplikacji mobilnych pozwala na przechowywanie paragonów w wersji elektronicznej. Dzięki temu nie musisz gromadzić papierowych rachunków, które łatwo zgubić. Poza tym taki e-paragon jest po prostu trwały. Ma to szczególne znaczenie, gdy w sklepie spożywczym kupujesz sprzęt kuchenny czy elektroniczny objęty gwarancją. Zdarza się bowiem, że zwykły paragon z czasem blaknie, przez co ciężko reklamować uszkodzony sprzęt.

Warto także wspomnieć, że aplikacje mobilne ułatwiają zakupy. Wiele z nich pozwala na przechowywanie gotowych list zakupowych, przez co szybciej i wygodniej zrobimy zakupy, nie zapominając o potrzebnych produktach.

Poza tym taka aplikacja sprawdzi się, gdy wybieramy się do innego miasta. Wystarczy kilka kliknięć
w aplikacji, aby znaleźć sklep ulubionej marki w dowolnym mieście w Polsce, a nawet za granicą.

Pamiętajmy również, że korzystanie z aplikacji mobilnej jest bardzo proste. Wystarczy zainstalować ją na telefonie, zarejestrować się poprzez podanie podstawowych danych, a następnie aktualizować ją od czasu do czasu. Tylko tyle wystarczy, aby być na bieżąco z ofertą sklepu i sprawdzać coraz to nowsze promocje. Poza tym, aby z danych zniżek skorzystać lub zapisać e-paragon, wystarczy podczas zakupów pokazać kasjerce dostępny w aplikacji kod kreskowy.

Czy zatem warto instalować aplikacje mobilne sklepów spożywczych? Jak najbardziej, szczególnie tych,
z których często korzystamy. W ten sposób uzyskamy dodatkowe zniżki, więc na codzienne zakupy wydamy mniej pieniędzy. Poza tym obsługa takich aplikacji jest prosta i intuicyjna, więc korzystanie z nich nie powinno sprawiać większych problemów.

Czy wiesz, że możesz kupować taniej przez internet? Sprawdź Ranking Supermarketów Online.

 

Anna Piotrowska

Komentarze użytkowników

(0)